• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

led verlichting nummerplaat

hallo beste opel rijders.

Zou graag de verlichting van de nummer plaat veranderen naar led verlichting.Nu weet ik niet de code van de verlichting want daar zijn verschillende maten in.Geeft er iemand van jullie dit al gedaan ??? .Heb op het web al eens zitten zoekken en daar staan code's bij maar weet niet welke de goeie is voor een insignia.Naar het schijnt zijn de canbus led de beste.alvast bedankt.

hallo, volgens mij krijg je dan een fout melding op je display. Heb het hier op het forum ergens gelezen.

Anders moet je Eugene van GM-Tuningparts eens vragen die verkoopt ze ook.

gr Dennis

hallo, volgens mij krijg je dan een fout melding op je display. Heb het hier op het forum ergens gelezen.

Anders moet je Eugene van GM-Tuningparts eens vragen die verkoopt ze ook.

gr Dennis

@yveskes wrote:hallo beste opel rijders.

Zou graag de verlichting van de nummer plaat veranderen naar led verlichting.Nu weet ik niet de code van de verlichting want daar zijn verschillende maten in.Geeft er iemand van jullie dit al gedaan ??? .Heb op het web al eens zitten zoekken en daar staan code's bij maar weet niet welke de goeie is voor een insignia.Naar het schijnt zijn de canbus led de beste.alvast bedankt.

hallo

we hebben ze uit voorraad leverbaar.

2 type's

lekkik.jpg

1 met melding op de boardcomputer

1 zonder melding op de boardcmputer

we hebben evt ook led interieurverlichtingsets zonder foutmelding.

is ook super!!!

mvg eugene

http://www.gm-tuningparts.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

@yveskes wrote:hallo beste opel rijders.

hallo

we hebben ze uit voorraad leverbaar.

2 type's

lekkik.jpg

1 met melding op de boardcomputer

1 zonder melding op de boardcmputer

we hebben evt ook led interieurverlichtingsets zonder foutmelding.

is ook super!!!

mvg eugene

http://www.gm-tuningparts.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug
Naar boven