• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

leder kadett e in astra f zetten, gaat dit zo?

TijnGsi16v

Post weinig
Hoi allemaal,

heb is een vraagje voor ik er aan ga beginnen...

Wil dus het leder van mijn kadett e gsi (champion), tijdelijk in mijn astra f gsi overzetten.

Nu is mijn vraag of dit zo past, (de achterbank dan hé), of dat het een heel werk is om dit over te zetten.

Kon bij zoekresultaten niet meteen iets vinden, daarmee dat ik het effe hier vraag.

grtz Tijn

Ben er maar aan begonnen, eerste zetel (bestuurderskant) staat er in... zo te zien zal ik enkel bij de leuning van de achterbank, denk ik, wat moeten aanpassen.

Staat haar wel mooi zo te zien, zo een zwart connolly setje! :thumb

grtz Tijn

Achterbank moet je de ijzeren rugleuning nemen van een astra F en het leer van de kadett leer overtrekken. Dan pastie ie 100%

Alleen je zitting is een ander verhaal, daar krijg je een "gapend" gat zeg maar.

Ok, bedankt! En als ik bij beide het ijzeren deel van de astra neem? (dus rugleuning en zitbank). Past het dan mooi, of gaat dat niet? Heb nu voorlopig de beide voorstoelen erin gezet (op ijzer onderstel van de astra).

Moet wel zeggen dat het een stuk beter zit dan de originele gsi stoelen... :thumb

grtz Tijn

418576_3070462058976_538018267_n.jpg

Zal morgen proberen een foto te maken hoe het in de auto zit.

Terug
Naar boven