@Juffer1 wrote:@ Hakkie :
Voordat je iets op of aanbrengt (of dat nou leer spul, wax of verf is) moet je altijde de ondergrond reinigen.
Als je de product omschrijving had gelezen had je ook kunnen zien dat er nergens staat dat dit voor verweerd leer te gebruiken is.
Gebruik je de zoekfunctie op het CC forum dan komen er gelijk hits naar boven van coulorlock.
Ik weet heel goed wat er op dit product staat dit staat er :"Poorboy’s World Leather Stuff is ontwikkeld als je 1-staps leer, vinyl en rubber reiniger, conditioner en beschermer"
ik wil met mijn verhaal aangeven dat dit dus niet werkt ,jij bevestigd mijn verhaal dus dat je het leer eerst moet reinigen en dan moet conditioneren.
Dit product geeft aan dat het reinigt en conditioneerd/beschermt en dat werkt natuurlijk niet.
Als je leer goed wilt onderhouden moet je de 2 aparte middeltjes gebruiken 1 voor te reinigen en 1 voor te conditioneren.
Bij het wat oudere leer had ik wat duidelijker moeten wezen het leder was wat ouder en licht versleten, toch vond ik het resultaat erg tegenvallen. Het leer werd na de behandeling niet lekker soepel en ik vind dat dat het minste is wat een "ledervet"" zou moeten doen.
Het leer werd vlekkerig en voelde niet soepel aan en dat is uiteraart begrijpelijk want leer moet je in 2 stappen reinigen/conditioneren.
Bij het nieuwe leder interieur hetzelfde: leer niet soepel , vlekkerig en totaal ook niet de mooie "matte" glans en om maar niet over de "leergeur"te spreken.
Maar goed de conclusie is gewoon dat als je je leer goed wilt behandelen dat je altijd 2 aparte middeltjes gebruikt 1 voor te reinigen en 1 voor te conditioneren.