• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ledlampem opel

Hallo mede forum gebruikers,

Ik heb via het internet 2 led lampjes besteld voor de koplampen en 2 weerstandjes later besteld aangezien de lampen begonnen te knipperen. Nu heb ik deze aangesloten alleen worden deze zo heet dat ik ze bijna niet meer vast kan pakken, ik wou ze dus buiten de afsluiting van de koplamp neerleggen in de plastic kap die er achter zit maar aangezien ze zo warm worden weet ik niet of dit goed is? Zo hoort? En of dit wel goed gaat en het niet doorbrand op lange afstanden rijden.

Bijgevoegd een paar fotos van de lampen, weerstandjes en de info van het soort lamp.

6gkq5y9n1e7xg8v2if557dbi9wi1mxni.jpg

e1h8y4361g1c4lpvk8vvb0lshjv051g9.jpg
7vys1jauedhs2em7q93h2gjaqer494v7.jpg
cd22z093xnquo2h69ukw00y082yoc03e.jpg

Misschien dat de weerstand een verkeerd wattage of weerstand heeft, heb je berekend wat je nodig hebt of heb je er gewoon eentje gekozen? Hoever ben je bekend met elektronica doormeten (met een multimeter) en hier mee rekenen?

Terug
Naar boven