• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Led's en xenon geplaatst [Zafira A]

Hey, komt ineens mijn oude Zafira voorbij :D :D

xenon is destijds ingebouwd bij Lynx car design, en die is iid ook bezig geweest met een luchttolletje/dremel.

@harrynijhof wrote:Is het mogelijk dat je een foto maakt van hoe je dat gedaan hebt?

Zal morgen foto's maken voor je

Mocht ik het de volgende keer nog een keer inbouwen voor iemand zal ik wel een how-to maken :thumb

goede morgen :D

Ben blij dat ik dit toevallig vandaag (gisteren) gelezen heb want die nietsnutte van de automateriale zaak had mij de verkeerde adaptors mee gegeven voor de zafira a/astra G. Ik had die van de BMW E39 :fy1 die zijn iets groter.

Materiale zaak was al dicht maar wilde toch de xenon er in hebben dus ook samen met m'n maat OscaR-16v de originele stekker maar verbouwd en het werkt super.

Ik heb de lampen er alleen niet op gekit maar gelijmt (iets minder geklieder hahaha)

thanx :thumb

kom ik weer mijn oude Zafira tegen :D

goed dat het gelukt is vectra208v king:

zie je nou wat ik bedoel met die 2003 grille, staat veel beter zo he.

@Silver wrote:kom ik weer mijn oude Zafira tegen :D

goed dat het gelukt is vectra208v king:

zie je nou wat ik bedoel met die 2003 grille, staat veel beter zo he.

is geen verkeerd grilletje maar denk dat ik voor de irmscher (look) ga :thumb

PS: volgens mij mis jij je Zaffie wel of nie :jerry

Bij de apk haal je de xenon er toch gewoon ff uit en dan 's avonds er weer in.

Ik heb overigens ook twee extra bruine lamphouders gehaald en deze aangepast. Moet zeggen dat ik daar wel even mee bezig ben geweest. Dat bruine kunststof is nogal hard en lastig te bewerken, maar met een beetje geduld is het goed te doen. Al ga ik nog wel ff een setje adapters bestellen, want als er een lampje stuk gaat en er een nieuwe set moet komen ga ik dat met een kant en klare adapter doen.

Terug
Naar boven