• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

leer voor vectra b

in een Omega B2 en Vectra C zitten die knoppen.

in de vectra b zou je de knoppen van de Astra G kunnen gebruiken (en een beetje passend maken)

(wellicht ook electrisch aanpassen zodat het functioneel is)

astra-g-sitzheizung.jpg

in een Omega B2 en Vectra C zitten die knoppen.

in de vectra b zou je de knoppen van de Astra G kunnen gebruiken (en een beetje passend maken)

(wellicht ook electrisch aanpassen zodat het functioneel is)

astra-g-sitzheizung.jpg

nope

maar zoek een astra of zaf op de sloop en haal het complete systeem er uit

dan de bekleding van je stoelen een beetje los halen en de matten ertussen vrotten.

jij hebt toch ook Opel TIS?

kun je zien hoe het in elkaar steekt.

Jupz, Heb tis maar op me laptop, En die heb ik hier momenteel niet:-), Heb nu al verwarmde zetels standaard, Enkel die knop niet :( De originele gelukkig wel!

nope

maar zoek een astra of zaf op de sloop en haal het complete systeem er uit

dan de bekleding van je stoelen een beetje los halen en de matten ertussen vrotten.

jij hebt toch ook Opel TIS?

kun je zien hoe het in elkaar steekt.

in Hollandscheveld [ op de sloop = pekel ] staat een Engelse Omega met leer + stoelverwarming achter ... volgens mij nog intact.

Jupz, Heb tis maar op me laptop, En die heb ik hier momenteel niet:-), Heb nu al verwarmde zetels standaard, Enkel die knop niet :( De originele gelukkig wel!

in Hollandscheveld [ op de sloop = pekel ] staat een Engelse Omega met leer + stoelverwarming achter ... volgens mij nog intact.

Wel draden gelegd vanaf stekker X1 of vanaf de schakelaars naar de stoel???

Bedrading vanaf Stekker X1 (groene en blauwe Stekkers in linkerdorpel thv motorkap hendel)

Willem

Wel draden gelegd vanaf stekker X1 of vanaf de schakelaars naar de stoel???

Bedrading vanaf Stekker X1 (groene en blauwe Stekkers in linkerdorpel thv motorkap hendel)

Willem

Terug
Naar boven