• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

lekkage tigra

mar10manta

Post vaak
de tigra van mijn vriendin heeft lekkage , het word achter de bestuurders stoel nat waar kan dit vandaan komen? :cry:cry:cry

haha ja klopt bekend verhaal die van mij ook niet die motortjes zijn echt van korte levensduur in my opinion,,

maar de lekage zou daar vandaan kunnen komen aangezien hij niet werkt en dus niet goed afgesloten zit je zou de rubbers kunnen controleren

gr

haha ja klopt bekend verhaal die van mij ook niet die motortjes zijn echt van korte levensduur in my opinion,,

maar de lekage zou daar vandaan kunnen komen aangezien hij niet werkt en dus niet goed afgesloten zit je zou de rubbers kunnen controleren

gr

origineel gepost door rhandy1

gr oke , waar zit dat motertjevoor of achter?

origineel gepost door rhandy1

gr oke , waar zit dat motertjevoor of achter?

ik heb eerlijk gezegd geen idee :P ben zelf ook nog niet bezig geweest met mijn dakraampje maar als ik een gok mag doen gok ik aan de achterkant maar dat weet ik dus niet zeker

ik heb eerlijk gezegd geen idee :P ben zelf ook nog niet bezig geweest met mijn dakraampje maar als ik een gok mag doen gok ik aan de achterkant maar dat weet ik dus niet zeker

kan ook zijn dat je slangetje van t gootje

los is.. dan wordt het ook zeiknat!

zit vanaf je achterraam (hoek) naar benenden

en komt uit bij de zijskirt (achter)

kan ook zijn dat je slangetje van t gootje

los is.. dan wordt het ook zeiknat!

zit vanaf je achterraam (hoek) naar benenden

en komt uit bij de zijskirt (achter)

wel vreemd dat er zo weinig mensen hier wat weten over hun tigra!

weet iemand uberhaut waar het motortje van een schuifdak zit???

als ik het wist had ik het al lang geroepen.

is het anders niet een idee om te kijken of je hem er gewoon af kan schroeven?

kijken kan geen kwaad?

wel vreemd dat er zo weinig mensen hier wat weten over hun tigra!

weet iemand uberhaut waar het motortje van een schuifdak zit???

als ik het wist had ik het al lang geroepen.

is het anders niet een idee om te kijken of je hem er gewoon af kan schroeven?

kijken kan geen kwaad?

Terug
Naar boven