• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lekkage

nova....

Woont hier bijna
Vanavond naar de Amerikanen meeting geweest hier vlakbij.. was zo :thumbup :thumbup

Heb daarna ff vlug de vrouw ff weg gebracht en ga ik trug naar de meet..aantal keren rond gelopen was een uur of 9 start de vectra... Hoor een tik tik tik tik tik.... Ik zag nix... maar kom niet veel zien daar ben ff naar een andere plek gereden waar meer licht is,en is goed gekeken zie ik een bruin goedje onder aan op verschillende plaatsen liggen:swear maar ik ruikte er nix aan, komt van boven de distrubutieriem daar ligt een druppel van de het goedje..Wat is dit weet iemand da.....alle hulp is welkom.;)

Zie foto.

09042011075.jpg

[rquote=1910493&tid=146094&author=sjouke]hoe staat het met je koelvloeistof pijl? [/rquote]

Dat zal ik is gaan kijken nou

Edit:

Koelvloeistofpijl staat op het randje..

En sinds de laatste x dattie gemaakt is heb ik weing tot bijna geen water moeten bijvullen.... en want te voren was dat om de 2 a 3 dagen sjouke

er zitten 3 slangetjes onder onder aan het gasklephuis aangesloten, 1 dunne 2 dikke, door die 2 dikkere slangen daar gaat koelvloeistof doorheen,

misschien zit in een van die 2 een scheurtje?

daan.

[rquote=1910493&tid=146094&author=sjouke]hoe staat het met je koelvloeistof pijl? [/rquote]

Dat zal ik is gaan kijken nou

Edit:

Koelvloeistofpijl staat op het randje..

En sinds de laatste x dattie gemaakt is heb ik weing tot bijna geen water moeten bijvullen.... en want te voren was dat om de 2 a 3 dagen sjouke

Koelvloeistof is een gesloten circuit dus hoef je in principe niet bij te vullen.

Misschien even de slangen ervan in de gaten houden/controleren.

er zitten 3 slangetjes onder onder aan het gasklephuis aangesloten, 1 dunne 2 dikke, door die 2 dikkere slangen daar gaat koelvloeistof doorheen,

misschien zit in een van die 2 een scheurtje?

daan.

Baldesarini.. Ok bedankt dan weet ik dat..kan je dat zelf ook maken of moet ik naar de garage? misschien iemand een foto van het gasklephuis ?

drempelvrees .. ja dat klopt renee. Zal het is in de gaten houden en morgen ff langs de garage gaan.

dank je wel allemaal.

Koelvloeistof is een gesloten circuit dus hoef je in principe niet bij te vullen.

Misschien even de slangen ervan in de gaten houden/controleren.

nog geen dank, ik hoop voor je dat dat het ook daadwerkelijk is, dan is het simpel en goedkoop om tevervangen. slangetje van plus minus 30 cm.

als je de buis loshaalt tussen gasklep en luchtmassa meter dan zie je de 2 slangen

zitten.

succes.

Baldesarini.. Ok bedankt dan weet ik dat..kan je dat zelf ook maken of moet ik naar de garage? misschien iemand een foto van het gasklephuis ?

drempelvrees .. ja dat klopt renee. Zal het is in de gaten houden en morgen ff langs de garage gaan.

dank je wel allemaal.

Je had laatst toch de distributie laten vervangen John? Waterpomp ook vernieuwd? (ivm dat tik tik tik)

nog geen dank, ik hoop voor je dat dat het ook daadwerkelijk is, dan is het simpel en goedkoop om tevervangen. slangetje van plus minus 30 cm.

als je de buis loshaalt tussen gasklep en luchtmassa meter dan zie je de 2 slangen

zitten.

succes.

Je had laatst toch de distributie laten vervangen John? Waterpomp ook vernieuwd? (ivm dat tik tik tik)

[rquote=1910829&tid=146094&author=Gupy]Je had laatst toch de distributie laten vervangen John? Waterpomp ook vernieuwd? (ivm dat tik tik tik)

[/rquote]

Ja dat klopt frank.. heb net nog gekeken op de rekening toen die gemaakt is en daar staat op dat de waterpomp vervangen is.. Ja dan weet ik het ook niet.

[rquote=1910693&tid=146094&author=Baldesarini]nog geen dank, ik hoop voor je dat dat het ook daadwerkelijk is, dan is het simpel en goedkoop om tevervangen. slangetje van plus minus 30 cm.

zitten.

succes.[/rquote]

Als het dat is dan ben ik zo klaar.. is kijken wat de garage zegt.

@dappie...lijkt erwel op:hmmz

[rquote=1910829&tid=146094&author=Gupy]Je had laatst toch de distributie laten vervangen John? Waterpomp ook vernieuwd? (ivm dat tik tik tik)

[/rquote]

Ja dat klopt frank.. heb net nog gekeken op de rekening toen die gemaakt is en daar staat op dat de waterpomp vervangen is.. Ja dan weet ik het ook niet.

Terug
Naar boven