• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lekkage

ik weet niet waar je heb laten doen maar heb je geen garantie, dat je steeds bij moet vullen is ook niet zoals het hoort, als het kan terug gaan.

succes.

[rquote=1910693&tid=146094&author=Baldesarini]nog geen dank, ik hoop voor je dat dat het ook daadwerkelijk is, dan is het simpel en goedkoop om tevervangen. slangetje van plus minus 30 cm.

als je de buis loshaalt tussen gasklep en luchtmassa meter dan zie je de 2 slangen

zitten.

succes.[/rquote]

Als het dat is dan ben ik zo klaar.. is kijken wat de garage zegt.

@dappie...lijkt erwel op:hmmz

Idd ja maar zovaak hoef ik ook niet bij te vullen .................... enne garantie tot om de hoek:D

Zal morgen wel te horen krijgen wat er aan de hand is met de vectra.

ik weet niet waar je heb laten doen maar heb je geen garantie, dat je steeds bij moet vullen is ook niet zoals het hoort, als het kan terug gaan.

succes.

[rquote=1911644&tid=146094&author=nova....]Idd ja maar zovaak hoef ik ook niet bij te vullen .................... [/rquote]

Dat is al niet de bedoeling, moet helemaal niet nodig zijn, we zijn benieuwd:hmmz:hmmz:hmmz

Idd ja maar zovaak hoef ik ook niet bij te vullen .................... enne garantie tot om de hoek:D

Zal morgen wel te horen krijgen wat er aan de hand is met de vectra.

[rquote=1911644&tid=146094&author=nova....]Idd ja maar zovaak hoef ik ook niet bij te vullen .................... [/rquote]

Dat is al niet de bedoeling, moet helemaal niet nodig zijn, we zijn benieuwd:hmmz:hmmz:hmmz

Tja, kan gebeuren. Weet zelf niet of er verschil zit in origineel GM of Imitatie.

Blijft wel klote dat het zo snel defect is.

Tja, kan gebeuren. Weet zelf niet of er verschil zit in origineel GM of Imitatie.

Blijft wel klote dat het zo snel defect is.

[rquote=1912488&tid=146094&author=Gupy]Tja, kan gebeuren. Weet zelf niet of er verschil zit in origineel GM of Imitatie.

Blijft wel klote dat het zo snel defect is.[/rquote]

weet ik ook niet frank

het blijft altijd klote.. kost weer wat euro s:sleeping

@svdk20 Idd ja... soms moet je is geluk hebben ;)

[rquote=1912488&tid=146094&author=Gupy]Tja, kan gebeuren. Weet zelf niet of er verschil zit in origineel GM of Imitatie.

Blijft wel klote dat het zo snel defect is.[/rquote]

weet ik ook niet frank

het blijft altijd klote.. kost weer wat euro s:sleeping

@svdk20 Idd ja... soms moet je is geluk hebben ;)

Alleen begon na een stuk je rijden toen strax begon... de boordcomputer een melding te geven van koelvloeistof te kort.. melding aan,meldinguit,melding aan,melding uit in het display :sleeping

Vrouwtje ff afgezet bij vaders en ff door gereden naar de Shellpomp en daar ff 2 liter koelvloeistof gehaald en bijgevuld tot aan de lijn....nou morgen vroeg is kijken hoe het peil dan staat.

Terug
Naar boven