Hallo gisteren vanaf de camping naar het strand geweest daar een lekke band gereden, mijn eerste keer eigenlijk met mijn eigen auto. Nu kom ik daar met wat hulp van een fransman mijn band verwisselen. Want wat bleek mijn pech sleutel pas niet op mijn ziek slot, terwijl het de zelfde maar is als de gewone bout, maar de sleutel zal te los en dus was er geen kracht mee te zetten. Maar goed nu mijn vraag, ik sta op een camping ik merk dat als ik in zijn 1 de berg op trek dat ik minder grip heb. Is dat normaal bij een reserve band? Het is een continental, en ik vrees dat die band van 2002 is.
Het vreemde vind ik dat ik deze band net voor de vakantie heb late plakken, hij haalde er toen een spijker uit vreesde het gat en plakte een grote plakker aan de binnen kant. Ik vraag me nu af of hij dat gat niet had moet vullen met rubber? De banden man zei dat het zo goed was. Maar ik heb nu een lekke band maar zie niks aan de band.
Kan ik nu beter hier in frankrijk mijn band laten plakken of in nl?
Het vreemde vind ik dat ik deze band net voor de vakantie heb late plakken, hij haalde er toen een spijker uit vreesde het gat en plakte een grote plakker aan de binnen kant. Ik vraag me nu af of hij dat gat niet had moet vullen met rubber? De banden man zei dat het zo goed was. Maar ik heb nu een lekke band maar zie niks aan de band.
Kan ik nu beter hier in frankrijk mijn band laten plakken of in nl?