• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

lekkende omega 2.5 v6

mijn omega lekt als ik de airco aanheb. ja ik weet dit is normaal. maar niet dat hij koelvloeistof lekt.

er loopt een klein straaltje uit zeg maar.

niet als normaal met alleen codenswater.

lekt achter op het blok net voor de uitlaat.

iemand ening idee??

Ja na het demonteren van de inlaatplenum en de injectiebrug kun je er redelijk bij.

DSC03495.jpg

Zit aan de bijrijderskant. Met van die verschrikkelijke veer klemmen vast.

Su6 Gr Jack

heb het in je how al gevonden jack erg duidelijk!! alvast vriendelijk bedankt voor de moeite!

weet er toevallig ook nog iemand waar ik zo'n driewegklep goedkoop aan kan komen??

nou vanmiddag met volle moed begonnen, om 16u en om 17.30u was het weer dichtgebouwd

nieuwe koelvloeistof erop gedaan en gestart. vond het al met al helemaal niet zo'n vervelend klusje, kon er idd een beetje moeilijk bij.

heb zelfs de injectorrail lekker laten zitten!

het was idd de driewegklep. lekken is over !!!

jack super bedankt voor alle informatie!! :thumbup en natuurlijk voor de makkelijke how to!!

super kerel!! bedankt!!

Terug
Naar boven