opelrulez1990
Post weinig
heu mensen.
ik ben er weer en dit keer geen gejeuzel over MIDS of wat ever.
ik heb een probleem, ik heb mijn auto een beetje erg kaduuk gereden.
ik wilde weg rijden en trok nog maar net op en BAM stond daar een inieminie klein paaltje:fy1
die er net voor zorgde dat mijn bumper VOLEDIG aan puin is en mijn bumperbalk stuk is.
ook is mijn radiateur aan puin. er mist maar een klein hoekje uit maar die zit helemaal links onder(dat is dat steuntje)
owja die fan is ook stuk denk ik, teminste die kap die ervoor zit is een beetje ingedeukt.
airco is volgens mij nog intact en geen vloeistof die lekt ofzo.
hoe dan ook even een klein lijsje wat ik nodig heb.
Voorbumper met breedstraler gaten.
bumperbalk.(die achter de bumper zit)
nieuwe of goede radiateur.
L+R modderkuipen.(zijn stuk van de klap de bevestigingen zijn geknapt)
echter heb ik wel twee problemen.
1 ik moet een grijze voorbumper hebben, ik heb namelijk een aparte grijze kleur. met een tintje erin. EN ook nog eens breedstralers.
2 ik heb VOD gebeld en gevraagd naar een nieuwe radiateur. echter werden deze niet meer verkocht?? niet meer te leveren.
kan er ook een 1.6 of 1.8 radiateur op?? welk deze ook airco heeft??
als iemand mij kan helpen please ik kan niet rijden en mis mijn auto best wel!
ik ben er weer en dit keer geen gejeuzel over MIDS of wat ever.
ik heb een probleem, ik heb mijn auto een beetje erg kaduuk gereden.
ik wilde weg rijden en trok nog maar net op en BAM stond daar een inieminie klein paaltje:fy1
die er net voor zorgde dat mijn bumper VOLEDIG aan puin is en mijn bumperbalk stuk is.
ook is mijn radiateur aan puin. er mist maar een klein hoekje uit maar die zit helemaal links onder(dat is dat steuntje)
owja die fan is ook stuk denk ik, teminste die kap die ervoor zit is een beetje ingedeukt.
airco is volgens mij nog intact en geen vloeistof die lekt ofzo.
hoe dan ook even een klein lijsje wat ik nodig heb.
Voorbumper met breedstraler gaten.
bumperbalk.(die achter de bumper zit)
nieuwe of goede radiateur.
L+R modderkuipen.(zijn stuk van de klap de bevestigingen zijn geknapt)
echter heb ik wel twee problemen.
1 ik moet een grijze voorbumper hebben, ik heb namelijk een aparte grijze kleur. met een tintje erin. EN ook nog eens breedstralers.
2 ik heb VOD gebeld en gevraagd naar een nieuwe radiateur. echter werden deze niet meer verkocht?? niet meer te leveren.
kan er ook een 1.6 of 1.8 radiateur op?? welk deze ook airco heeft??
als iemand mij kan helpen please ik kan niet rijden en mis mijn auto best wel!