• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

lelijk slipje gemaakt

david verburg

Post vaak
vanavond ff nog tanken

maar remmen ging niet meer en stond een heel hard rvs paaltje in de weg

tr3.jpg

tr2.jpg

tr1.jpg

tr4.jpg

morgen avond word ie weer strak gemaakt en deze week gespoten dn staat ie er eind deze week weer strak bij gelukkig

ben er wel een beetje ziek van maar gelukkig heb ik het zelf gedaan:P

gelukkig heb ik nog het een en ander aan reserve delen

en een maat die in de schade zit dus die heb ik gelijk gebeld en ik kan morgen avond gelijk terecht dus denk dat ik niet lang naar die lelijke deuk hoef te kijken

Oef... Maar volgens mij valt de schade nog mee ofniet?

Maar goed dat je alles hebt om het weer te fixen.. Succes ermee!

Ahh, David.. Jammer.. Corsa stond er zo mooi bij!

Maar weet zeker dat het weer helemaal goed komt:)

Succes met het herstellen!

origineel gepost door mayhem

deur en een achterscherm.. dat doe je slechter

Deur lijkt zo door vuil. Het is echt alleen het achterscherm. Ben er wel flink :swear van:cry

@commedore jij hebt iets beter je best gedaan damn

ik heb vanavond samen met me maat de schade gerepareerd

uitgedeukt en in de grond verf ook alle naden schoon gemaakt en gespoten scherm kon netjes gerepareerd worden en koplampje had ik nog liggen eind deze week word ie in de kleur gepoten dan is ie dit weekend weer netjes de schade viel nog enig sinds mee de keie vanger was er het slechtst aan toe maar me maat heeft er wel verstand van en had em zo weer strak

gelukkig maar

hoef ik mijn best geen eens voor te doen;)! Vandaag gelukkig al een beun gevonden die de boel weer fixed! Had je nog lakschade?

me scherm was nog te redden die hebben we gedeeltelijk uitgedeukt en in de grondverf gespoten

de keien vanger is uitgedeukt geplamuurd en gespoten in de grond verf

hij is nu wee helemaal strak en word vrijdag in kleur gespoten

hoop voor je dat die van jou ook weer snel klaar is maar ben bang dat dat iets langer gaat duren

Valt mee, volgende week donderdag gaat ie weg en hoop hem vrijdag (ongespoten) weer te krijgen. Wordt uitgedeukt(is gewoon een van A- naar B-auto) en wordt direct daarna gespoten.:angel

afgelopen vrijdag was ie klaar en heb ik em zelf weer in elkaar gezet alles ziet er weer tip top uit en het belangrijkste

zonder kleur verschil

Afb0069.jpg

Afb0068.jpg

Afb0071.jpg

grtz david

Terug
Naar boven