• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lelystadse meeting 2013

leuk wagnas ....

Kim , leuk dat je ( ovb ) ook komt ...

kan ik eindelijk je astra zien :thumb

Goed bezig Marcel ,

gelijk je nieuwe lens uit proberen :D

ik hoop dat we verder door naar achteren kunnen staan Gerrit, want als iedereen komt die zich aangemeld heeft dan hebben we plek nodig, hahaha

ff een vraagje over de locatie.

als ik markerwaarddijk in toets op google kom ik op een brug over het markermeer uit, klopt dat? (n302)

dat vroeg ik me dus ook al af, ben misschien ook van plan te komen met de kadett, maar is het dan bij dat restaurant die midden op de dijk zit

gaat mij meer om het idee, moet ik de hele dijk af rijden om weer terug te kunnen, of kun je tussen door ook nog weer keren oid.

Als je via Lelystad rijdt , rij je over de sluizen

daar ga je met de weg mee naar rechts en dan gelijk de 1e afslag ....

Google dit even neer zetten 52.528931, 5.424605

Terug
Naar boven