• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Leon's Vectra 2.2 automaat vraag nummers parkeersensorhouder

Even schrikken natuurlijk!

Maar als je het een beetje slim aanpakt en wat afspraken kan maken met de schadehersteller heb je voor een kleine meerprijs straks dezelfde ombouw die mijn Vec heeft gehad!

dus laat hem goed mooi taxeren, ik heb afgelopen zomer nog een expertiserapport gezien die een schade zoals jij hebt op 2500 neerzette, kan je best een hoop voor doen.

Jammer man, is je achterklep nu ook nog iets omgebogen bij het achterlicht of lijkt dat zo op de foto ?

Zonde van de schade, zit je wat dat betreft nooit op te wachten. Hopelijk kan je van de nood een deugd maken ;)

@vanieba wrote:Jammer man, is je achterklep nu ook nog iets omgebogen bij het achterlicht of lijkt dat zo op de foto ?

achterklep is inderdaad iets omgebogen

@lucas1975 wrote:Even schrikken natuurlijk!

Maar als je het een beetje slim aanpakt en wat afspraken kan maken met de schadehersteller heb je voor een kleine meerprijs straks dezelfde ombouw die mijn Vec heeft gehad!

dus laat hem goed mooi taxeren, ik heb afgelopen zomer nog een expertiserapport gezien die een schade zoals jij hebt op 2500 neerzette, kan je best een hoop voor doen.

ja dat is zo weet alleen echt nog steeds niet welke achterbumper ik ga nemen en moet nu echt een keuze gaan maken :hmmz :hmmz

@leon34 wrote:@vanieba wrote:Jammer man, is je achterklep nu ook nog iets omgebogen bij het achterlicht of lijkt dat zo op de foto ?

achterklep is inderdaad iets omgebogen

Er staat nog een grijze achterklep op Marktplaats voor een station voor 150 euro,

Is volgens mij dezelfde kleur

gisteren bij de schadehersteller geweest en die zei dat hij de achterklep kan repareren , gelukkig want anders ben ik mijn spoiler ook kwijt waarschijnlijk omdat je die er waarschijnlijk niet heel afhaald

@kadettgte@freeler.nl wrote::hmmz :hmmz :hmmz Jij bent toch aan gereden , dan vergoed de verzekering alle schade ook de spoiler indien nodig. :thumb :thumb

ja dat wel maar weet niet of ze daar moeilijk over zouden doen omdat dit er standaard niet op zit

op ebay zitten zoeken maar helaas nog geen mooie opc bumper kunnen vinden, zal je net sien als je het nodig hebt staat het er niet op, heb ik weer :-?

even kijken bij GM tuning parts of Original carparts

die spoiler krijgen ze er echt wel goed af hoor, niks geen probleem of ingewikkeldheid.

@gwriemersma wrote:En nu maar hopen dat je je Vec snel weer in "betere staat"terug krijgt

En dan hopen we natuurlijk op veel mooie :kewlpics

gaat goed komen :thumb :thumb

Top dat ie weer pico bello in orde komt :thumb

OPC twin zal. 'M goed staan king:

Ben alleen niet zo van die logo's. Maar da's mijn smaak.

Succes met de herstel.

Groet jraaf

Wil misschien mijn GTS winterset zwart spuiten met plasti dip dit omdat ik het er dan ook nog eens af kan halen, iemand ervaring hiermee? Is dit goed te doen of beter van niet?

Terug
Naar boven