• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

leren stuur vectra c 2006

hoi

Ik wil graag een leren stuur in mijn vectra c 2006,nu kan ik er eentje kopen die er hetzelfde uitziet maar moet ik nog ergens anders opletten en kan ik de airbag er zo uit halen?

gr edje

Voor de airbag: eerst je accu loskoppelen, dan een halfuurtje wachten en dan kun je de airbag eruit halen.

Vergeet niet dat dit een explosief is en dat je er dus voorzichtig mee moet zijn. Je zou niet de eerste zijn waarbij die afgaat tijdens (de)montage.

Voor de airbag: eerst je accu loskoppelen, dan een halfuurtje wachten en dan kun je de airbag eruit halen.

Vergeet niet dat dit een explosief is en dat je er dus voorzichtig mee moet zijn. Je zou niet de eerste zijn waarbij die afgaat tijdens (de)montage.

Let er op uit welk bouwjaar het lederen stuur komt. Er is een overgangserie in 2005 geweest welke een andere stuurwielbediening heeft dan de >2006 serie. Je zou de kans kunnen lopen dat je stuurwielbediening dan niet meer werkt.

Safe driving Jurgen

Let er op uit welk bouwjaar het lederen stuur komt. Er is een overgangserie in 2005 geweest welke een andere stuurwielbediening heeft dan de >2006 serie. Je zou de kans kunnen lopen dat je stuurwielbediening dan niet meer werkt.

Safe driving Jurgen

als het stuur hetzelfde is past het gewoon batterij afkoppelen op contact zetten paar minuten wachten en beginnen en als je de stekkers lostrekt even je kont dichtknijpen is gewoon een psychologische drempel waar je over moet spreek uit ervaring eerste keer ist spannend maar dit wend wel .

als het stuur hetzelfde is past het gewoon batterij afkoppelen op contact zetten paar minuten wachten en beginnen en als je de stekkers lostrekt even je kont dichtknijpen is gewoon een psychologische drempel waar je over moet spreek uit ervaring eerste keer ist spannend maar dit wend wel .

Terug
Naar boven