• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

letters kofferklep

Gisteren heb ik mijn omega 2.0 ingeruild op een omega mv6 met alles der en er aan :o Wat een auto zeg pffff. De auto heeft 152.000 op de teller, en met alle onderhouds historie er bij. Klinkt allemaal goed dus. Helaas moet ik wacht tot volgende week zaterdag, voordat ik de auto pas kan ophalen :( De auto krijgt dan een nieuwe apk en een beurt.

Maar het enige wat ik jammer vindt, is dat de letters van kofferklep zijn verwijderd. Zijn deze nog ergens te bestellen? Of is het onmogelijk om daar nog aan te komen?

Ben ook in het bezit van een mv6 en heb alleen de emblemen mv6 op de deuren staan,.

Mensen (vooral de petjes) vergissen zich nog wel eens.

BLijft altijd leuk de beteuterde gezichten te zien bij het volgende stoplicht:wtf

origineel gepost door Jack-omegax3.0xe

Ben ook in het bezit van een mv6 en heb alleen de emblemen mv6 op de deuren staan,.

BLijft altijd leuk de beteuterde gezichten te zien bij het volgende stoplicht:wtf

Dat is natuurlijk hartstikke leuk :D . Alleen heb ik vandaag een petje op :P hahaha

Morgen ga ik bij de dealer langs, om te kijken of ze die kunnen bestellen.

origineel gepost door Jack-omegax3.0xe

ik heb ook niet achterop staan wat voor motor erin ligt en ben er blij van:P

(heb een 1.8 namelijk...........ssssssssssssssttttttt):D

Ik vind het wel stoer dat het er bij mij achterop staat... 2.5 DTI

(I ????, waar staat ie eigenlijk voor???)

Maar ja... ik vind het ook een enorm stoere auto... :D:thumbup

Foto-B8PKOBIA.jpg

Klinkt goed, geen idee wat het is, maar bespaar je de moeite om het uit te leggen... Aan injectie moet ik altijd aan erg lange naalden denken... ;)

Ik heb ondertussen de letters binnen, kost 22 inc btw. Ik heb nu alleen mv6 er op geplakt. De rest van de letters vond ik te veel voor op de kofferklep. king:

Terug
Naar boven