• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Leuk ding

[rquote=1847168&tid=140923&author=mantadevil]waarom dan niet hans???

om de achterlichten

verder is een evolution toch gewoon een manta [/rquote]

kom op zeg.

met die bmw en benz delen??

dat is niet even zo terug te zetten.

doodzonde van deze bolide

[rquote=1847442&tid=140923&author=mr-turbo][rquote=1847416&tid=140923&author=js 400]zonde als het een echte is,met taxie achterlichten er in:argue

[/rquote]

heeft ie in iedergeval niet het bekende manta probleem dat ze het vaak niet doen... :P[/rquote]

:wors

[rquote=1847442&tid=140923&author=mr-turbo][rquote=1847416&tid=140923&author=js 400]zonde als het een echte is,met taxie achterlichten er in:argue

[/rquote]

heeft ie in iedergeval niet het bekende manta probleem dat ze het vaak niet doen... :P[/rquote]

:wors

[/rquote]

ja hallo je moet weten dat je manta rijd hoor:D:D:D:D

[/rquote]

[/rquote]

[/rquote]

als dit een echte is, is nederland er wel weer eentje rijker.

ma idd smaken verschillen. gauw weer origineel maken.

als dit een echte is, is nederland er wel weer eentje rijker.

ma idd smaken verschillen. gauw weer origineel maken.

op die bmw en mec dingen na leuke auto.

ook een mooie kleur.

ik had nog wel die velgen in de zelfde kleur gedaan.

want dat lijkt als een vlag op een stront schip.

op die bmw en mec dingen na leuke auto.

ook een mooie kleur.

ik had nog wel die velgen in de zelfde kleur gedaan.

want dat lijkt als een vlag op een stront schip.

[rquote=1847433&tid=140923&author=H-400]Hopelijk maakt de nieuwe eigenaar hem terug origineel...[/rquote]

dat denk ik niet. ik weet bijna wel zeker dat deze manta over 2 weken op ebay.de te vinden is.

waarom? omdat dit dezelfde koper is als van de manta i200 die voor 20.000 weg gegaan is.

[rquote=1847433&tid=140923&author=H-400]Hopelijk maakt de nieuwe eigenaar hem terug origineel...[/rquote]

dat denk ik niet. ik weet bijna wel zeker dat deze manta over 2 weken op ebay.de te vinden is.

waarom? omdat dit dezelfde koper is als van de manta i200 die voor 20.000 weg gegaan is.

ja wat is hoofdprijs. mensen bieden erop. waarschijnlijk heeft hij deze voor rond zon 15.000 a 20.000 gekocht. en de oosterburen willen nog wel geld geven. hij zal naar de 30.000 a 35.000 euro gaan als hij op ebay staat. reken maar uit. 15.000 winst voor het niets doen...

kijk maar naar de manta i200 die hij gekocht had van ene wim geloof ik. voor een paar centen gekocht. hoeveel weet ik niet, maar er werd gessugereerd dat hij hem voor 7000-10.000 voor neergelegd had, 2 weken later op ebay voor 19.824,00 weg gegaan.

dan voel je je toch knap genaaid als vorige eigenaar zijnde. heb jij je hart en ziel erin gestoken om hem klaar te maken. denk je hem aan een liefhebber verkocht te hebben. word ie voor 10.000 meer verkocht.

ja wat is hoofdprijs. mensen bieden erop. waarschijnlijk heeft hij deze voor rond zon 15.000 a 20.000 gekocht. en de oosterburen willen nog wel geld geven. hij zal naar de 30.000 a 35.000 euro gaan als hij op ebay staat. reken maar uit. 15.000 winst voor het niets doen...

kijk maar naar de manta i200 die hij gekocht had van ene wim geloof ik. voor een paar centen gekocht. hoeveel weet ik niet, maar er werd gessugereerd dat hij hem voor 7000-10.000 voor neergelegd had, 2 weken later op ebay voor 19.824,00 weg gegaan.

dan voel je je toch knap genaaid als vorige eigenaar zijnde. heb jij je hart en ziel erin gestoken om hem klaar te maken. denk je hem aan een liefhebber verkocht te hebben. word ie voor 10.000 meer verkocht.

tja handel is handel

als je iets verkoopt tja dan mag de nieuwe eigenaar der mee doen wat ie wil toch

is idd appart ding

Terug
Naar boven