• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Leuk kostenplaatje apk :S

Yannick20

Post weleens wat
Hallo,

Auto staat in de garage voor grote beurt en apk.

Net ff wezen kijken en was niet zn leuk nieuws.

Moet nieuwe remblokjes voor en nieuwe remvoering achter.

Mn stuurstang is scheef, en hij stink verschrikkelijk naar rotte eieren.

Kan de kat zijn kan vanalles zijn.

Ze gaan hem dadelijk aan de computer hangen en kijken wat eruit komt.

Al met al niet zo leuk voor mijn beurs...

Groeten Yannick

@*Jurgen* wrote:@Fearless wrote:Lamda denk ik eerder....die kan je nog simpel zelf nameten.

Dan wil die ook goed stinken. als een kat dood is dan stinkt ie niet eens zo gek

Ligt eraan hoelang die kat al dood is :jerry

maar idd de remblokken vervangen is zelf makkelijk te doen en scheelt zonder dat je btw hoeft te betalen al weer.

kat is net een mens hoelanger hij dood is hoe harder hij stinkt :jerry

@*Jurgen* wrote:@Fearless wrote:Lamda denk ik eerder....die kan je nog simpel zelf nameten.

Dan wil die ook goed stinken. als een kat dood is dan stinkt ie niet eens zo gek

maar idd de remblokken vervangen is zelf makkelijk te doen en scheelt zonder dat je btw hoeft te betalen al weer.

kat is net een mens hoelanger hij dood is hoe harder hij stinkt :jerry

Ja klopt maar hij staat toch in de garage bij mij ier in de straat duss laat ik het meteen daar doen. hoef geen btw tebetalen enzo duss scheeld ook weer maar toch ben benieuwd wat uit de computer komt.

Wat een reden ;) om zelf de remblokken niet te vervangen....omdattie er toch staat...

Succes bij het uitlezen.

Ja klopt maar hij staat toch in de garage bij mij ier in de straat duss laat ik het meteen daar doen. hoef geen btw tebetalen enzo duss scheeld ook weer maar toch ben benieuwd wat uit de computer komt.

Wat een reden ;) om zelf de remblokken niet te vervangen....omdattie er toch staat...

Succes bij het uitlezen.

je zou zeggen van wel maar uitstoot en alles is gewoon goed duss.

Moet morgen ff terug naar de garage.

Ze kunnen hem niet uitlezen omdat mn oto te oud is ik heb geen .... stekker ?? ff vergeten.

Hij ging het navragen bij opel.

Hou jullie op de hoogte

Groete Yannick

je zou zeggen van wel maar uitstoot en alles is gewoon goed duss.

Moet morgen ff terug naar de garage.

Ze kunnen hem niet uitlezen omdat mn oto te oud is ik heb geen .... stekker ?? ff vergeten.

Hij ging het navragen bij opel.

Hou jullie op de hoogte

Groete Yannick

nee dat niet.

Ben net nog ff daar geweest ze bellen hem vanmiddag op en dan heeft hij hopenlijk een oplossing voor dat stinken naar rotte eieren enzo want normaal zou je zeggen dat het de kat is omdat hij volgens mij ook aant verstoppen is maar kan ook de lambda zijn duzz ben eens benieuwd.

Lamda denk ik eerder....die kan je nog simpel zelf nameten.

nee dat niet.

Ben net nog ff daar geweest ze bellen hem vanmiddag op en dan heeft hij hopenlijk een oplossing voor dat stinken naar rotte eieren enzo want normaal zou je zeggen dat het de kat is omdat hij volgens mij ook aant verstoppen is maar kan ook de lambda zijn duzz ben eens benieuwd.

@Fearless wrote:Lamda denk ik eerder....die kan je nog simpel zelf nameten.

Lamda denk ik eerder....die kan je nog simpel zelf nameten.

Terug
Naar boven