• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Leuke Kadett Op speurders!

die kadett 1.8 s die aangeboden word heeft nog niet zo lang deze eigenaar die heb hem vanaf 24-februari 2012 beetje erg kort en dan al zo snel weg doen :hmmz :hmmz

@leocabrio wrote:die kadett 1.8 s die aangeboden word heeft nog niet zo lang deze eigenaar die heb hem vanaf 24-februari 2012 beetje erg kort en dan al zo snel weg doen :hmmz :hmmz

hij is zelf geen Opelman,maar Audi..

Hij heeft deze dus overgenomen van de eigenaar die hij goed kon,staat er ook bij!

dus ga geen rare dingen verzinnen,heb de kadett zelf gezien en hij is netjes!

huizer.png

als mr Markkie problemen zoekt of ergens problemen mee heeft,zeg dat dan,of kom de kadett bekijken,kun je zien dat ie hard en goed is!

nogal makkelijk vanachter je pc ander mans auto afkraken!

Uhm,

Ik begrijp het niet medeforummers.

Wat is het probleem ?

En van wie is die auto nu ?

het overschrijven duurt een paar dagen via VWE.

Je kunt beter RDW raadplegen, die zijn de volgende dag al bijgewerkt.

Voor de nieuwe eigenaar: gefeliciteerd !!!!!!!!!!

Rik :)

hallo allemaal, de auto is van mij.

helaas niet veel positiefs gelezen,dat is jammer..

en sommige mensen gaan dingen schrijven zonder de auto gezien te hebben.

bij deze is het topic gesloten,kunnen we andere auto's gaan afzeiken..

mvg

Ik maar zoek geen probleem ik doe alleen een constatering. De gene die het topic start is ook de eigenaar van de auto....

Heb geen woord over die auto gezegd. Neem aan dat als je een auto koop dat je dan GOED kijkt

Vwe omschrijving duurt een paar dagen :hmmz :hmmz

Grote onzin.

Kijk altijd gelijk als ik een auto overgeschreven heb, en binnen 5minuten staat het er altijd op

dat de auto overgeschreven is.

Daarbij als je de auto net gekocht hebt.

Knip een foto :kewlpics van het kentekenbewijs, kun je aan iedereen tonen dat het echt zo is.

Zo niet ben je gewoon de topicstarter waar de auto al van is...

(misschien een gevalletje zo van een advertentie hier op marktplaats kost geld :jerry :jerry )

@Kadett1.8GSI1985 wrote:@leocabrio wrote:die kadett 1.8 s die aangeboden word heeft nog niet zo lang deze eigenaar die heb hem vanaf 24-februari 2012 beetje erg kort en dan al zo snel weg doen :hmmz :hmmz

hij is zelf geen Opelman,maar Audi..

Hij heeft deze dus overgenomen van de eigenaar die hij goed kon,staat er ook bij!

dus ga geen rare dingen verzinnen,heb de kadett zelf gezien en hij is netjes!volgens mij zeg ik geen rare dingen hoor weet niet hoe je er bij komt ik bedoelde er mee te zeggen dat het wel erg vreemd is en overkomt dat hij zo er vanaf wil van die wagen zit geen kwaad woord in hoor je hoeft je eigen dus niet aangevallen te voelen of zo kortaf te reageren :hmmz

Terug
Naar boven