• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

leuke kilometerstand

PAASHAAS

Post veel
Onderweg zag ik vandaag deze tellerstand....toch maar ff een fototje van gemaakt...

Vond m wel grappig :

Ik was net terug van de schaalmodellenwinkel waar ik dit juweeltje kocht :

Origineel gepost door PAASHAAS

Onderweg zag ik vandaag deze tellerstand....toch maar ff een fototje van gemaakt...

Vond m wel grappig :

Ik was net terug van de schaalmodellenwinkel waar ik dit juweeltje kocht :

Hebben jullie dat nou ook? Dit soort kilometerstanden vallen meer op en die zie je ook ineens, alsof ze meer opvallen ...

Bijzondere standen die ik heb gezien (tijdens het rijden!) waren 123456, 160368 (mijn geboortedatum, ooit bij mijn B Vectra), en laatst weer 150000 op mijn C Vectra. Overigens zie ik alle veelvouden van 10000 langskomen ...

Groet,

Hans

Origineel gepost door hans_vledder

Hebben jullie dat nou ook? Dit soort kilometerstanden vallen meer op en die zie je ook ineens, alsof ze meer opvallen ...

Bijzondere standen die ik heb gezien (tijdens het rijden!) waren 123456, 160368 (mijn geboortedatum, ooit bij mijn B Vectra), en laatst weer 150000 op mijn C Vectra. Overigens zie ik alle veelvouden van 10000 langskomen ...

Groet,

Hans

Had bij mijn eerste vectra 222222 op de teller.....midden in de nacht gestopt en een foto gemaakt....was me het rolletje vast gelopen, foto mislukt dus :swear

2 dagen later had ik mijn eerste digitale camera :vertag

Ik heb vorig week 200.000 behaalt met mijn vectra b uit 2000 heb er in 15 maanden tijd 60.000km mee gereden nu op naar de 333.333

Ik heb mijn vorige verkocht met 299.999 op de teller.

Ik had gehoopt toen ik van de garage naar het postkantoor moest ik de 3 ton wel zou halen maar helaas!

Ik vind mijn km stand steeds minder leuk, staat nu al op 161.000km

bijna 3jaar terug was dat 78.000km

ik heb ook een hekel aan die km teller...

oude auto.. met 62.000 gekocht... 141.000 naar mijn pa gegaan (gelukkig;) )

Diesel met 150.000 gekocht.. nu al door de 160.000 heen (in 5 weken :( )

Je moet het positief zien, al die kilometers heb je mogen genieten van je Vectra!!! Dat zijn toch pure feest kilometers! :angel

Paul

Jeps, en dat te weten, dat gelukkig mijn vader mijn oude vec nu heeft.. en mijn broertje mijn pa's oude vec.......

Dus kan niet km's gaan maken met 2 auto's.. en heb ook nog een motor, die zijn km's ook lust.. pff man.. kga werken voor brandstofverbruikers met wielen :S

haha

ik mazzel mijn voertuig voor erbij verbruikt maar 1 op 13 a 1 op 14. (Corsa A Gsi)

daar gaan de km's ook hard van trouwens

staat ook al op 160.000km

Willem

heb ook nog wel een leuke :P IK KWAM 3 KM TE KORT !!!

070405-2.jpg

Origineel gepost door Schuurmanneke

Hahaha, maar elke km betekend ook euro's sparen voor de opvolger

Schrijf jij 'm letterlijk af?

Groet,

Hans

Terug
Naar boven