• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

leuke kilometerstand

Paar jaar geleden kwam ik bij de delaer voor een grote beurt.... stond precies 100.000 km op de klok, vond de moneteur wel apart. Ik ook...

Zooo...vandaag ook weer mijlpaal gehad....

10072007004.jpg

06072007001.jpg

Origineel gepost door Schuurmanneke

10072007004.jpg

06072007001.jpg

Weten jullie nog? 180.000 in juni? Heerlijk vakantie gehad...en het KM-vreten is weer begonnen met ruim 1.000 km per week.

En nu?

188.888 km op de teller..

19092007.jpg

Weten jullie nog? 180.000 in juni? Heerlijk vakantie gehad...en het KM-vreten is weer begonnen met ruim 1.000 km per week.

En nu?

Had dat fotootje van 177.777 maar gepost, dan had je een biertje van me gekregen ...

:P

Groet,

Hans

Over leuke kilometerstanden gesproken. Ik ben net terug van een vakantie op Rhodos. Uiteraard heb ik daar steeds een C Vectra uitgekozen als ik een taxi nodig had.

Er rijden er een stuk of vier voor zover ik dat kan bepalen. De laatste die ik aanhield was een 2.2DTI automaat met een kilometerstand van 376.435Km. En wat denk je? Geen rammeltje! Ik maak me voorlopig geen zorgen.

Bovendien was het de eerste C Vectra Sedan die ik heb gezien, met een net zo'n electrisch zonnescherm als ik heb ingebouwd - kennelijk een standaard accesoire in warme landen.

Groet,

Hans

In een lokaal blad stond een berichtje van de Opel dealer uit ons dorp.

Een Vectra die ze in onderhoud hebben is daar de 500.000 gepasseerd. Een B Vectra station uit 1997.

Er stond helaas niet bij wat voor motor er in lag, maar natuurlijk wel dat ze hem al die tijd in onderhoud hebben gehad ;).

Op zich natuurlijk geen wonder, maar ik kan me voorstellen dat zo'n dealeronderhouden wagen leuke reclame is voor een dealer.

Origineel gepost door Hawke

In een lokaal blad stond een berichtje van de Opel dealer uit ons dorp.

Een Vectra die ze in onderhoud hebben is daar de 500.000 gepasseerd. Een B Vectra station uit 1997.

Er stond helaas niet bij wat voor motor er in lag, maar natuurlijk wel dat ze hem al die tijd in onderhoud hebben gehad ;).

Op zich natuurlijk geen wonder, maar ik kan me voorstellen dat zo'n dealeronderhouden wagen leuke reclame is voor een dealer.

Opel ... Met name de Vectra ... :wors Ik blijf het zeggen :D ...

Ik reed vorige week door Zweden toen mijn teller op 253253KM stond.

Loopt nogsteeds als een zonnetje!! ( liep daar in de bergen zelfs 1:19 )

:D

Peter

we hebben een omega-A in onderhoud die nu rond de 800.000 heeft gelopen, dus het kan wel.

man rijdt 100.000km per jaar teller is gstopt met tellen bij 280.000km

en we zijn nu bijna 6 jaar verder.

motor: C20NE nog nooit uit lekaar geweest,

best onderhoud heeft ie ook niet gehad: olei verversen + filter + bougies en evtfilters iedere 50.000km,

distri riem ieder jaar of als hij breekt.

motor loopt nog als een nieuwe en verbruikt 1 liter olie op de 25000km.

opels blijven rijden als het moet.

Willem

Origineel gepost door hans_vledder

En nu?

Had dat fotootje van 177.777 maar gepost, dan had je een biertje van me gekregen ...

:P

Groet,

Hans

Sja, die foto is destijds mislukt! Maar de km-stand gaat wel hard. Nu op naar de magische 200.000.. krijg je weer kriebels voor een nieuwe auto. Dus als iemand nog een leuke Vec C diesel weet te staan?? ;)

Ik heb ook nog wat plaatjes van leuke kilometerstanden gevonden op mijn pc.

Is helaas alweer enige tijd geleden dat deze standen erop stonden. Zit nu al op 230000 :(

Foto-SECRKSHM.jpg

Foto-GSXMEHGW.jpg

Foto-LTJ4ZI4H.jpg

Gister ook weer een grappige kilometerstand behaald 255255.

Afbeelding132.jpg

Tjonge jonge.... de kilometers blijven er aan vliegen!!!:P

Peter

Zoow dan, zo te zien kan mijn vecje er nog wel even tegenaan.

Begin van de week had ik 191.000, en diezelfde dag nog 191.191.

Vandaag sta ik precies op 191.919 op zich ook wel grappig.

Weer een mijlpaal !!!

Vanmorgen ff m'n vrouwtje naar d'r werk op schiphol gebracht ( 't regende was de smoes :hmmz )

Maargoed.... toen ik door de grote bocht op schiphol reed, zag ik dat er een weer hoop nullen op mijn teller stonden.

Dus maar ff de mobiel erbij gepakt en een fotootje gemaakt.

Afbeelding136.jpg

( Als je dan aangehouden wordt zeggen"nee hoor agent... ik was niet aan het bellen... ik nam een foto van mijn km-teller" :P )

Overigens sta ik er steeds verbaast van hoeveel kilometers ik rij. Voor mijn gevoel staat de Vec meer en deels stil.... maargoed.... van de week weer naar Duitsland om twin-spoke velgen te halen die ik via Ebay heb gekocht. Hakt er ook weer in met 350KM's.

Maargoed ... hij rijdt nog lekker door dus........

Peter

Tja gisteren zat ik er ook nog aan te denken, ik zou dan de 222222KM gaan halen, maar goed nu hij heeft het nog niet mogen halen.

Als hij het weer gaat doen, zal ik zeker de foto maken, mits hij het haalt als ik erin rijdt en niet het bedrijf dat hem gaat maken!

Origineel gepost door mschobel

Tja gisteren zat ik er ook nog aan te denken, ik zou dan de 222222KM gaan halen, maar goed nu hij heeft het nog niet mogen halen.

Als hij het weer gaat doen, zal ik zeker de foto maken, mits hij het haalt als ik erin rijdt en niet het bedrijf dat hem gaat maken!

Die van jou komt toch uit (eind) 1999 ??

Netjes hoor, het aantal km's wat er opstaat!

Ik heb hem nu 2,5 jaar en ik kocht hem met 175.000 op de teller. Hij valt me qua kosten wel redelijk mee. Alleen de ECC hadik laten maken bij Opel voor 750 euro, maar hij doet het alweer niet. Maar verder blijft ie doortuffen ( ff afkloppen )

Peter

mn maat heeft een vectra-A 1.7 diesel gekocht met 375.000 op de teller.

het blok is nog origineel en nog nooit open geweest.

Origineel gepost door PAASHAAS

Onderweg zag ik vandaag deze tellerstand....toch maar ff een fototje van gemaakt...

Vond m wel grappig :

Ik was net terug van de schaalmodellenwinkel waar ik dit juweeltje kocht :

Die twee controlelampjes blijven bij mij ook branden tijdens het rijden.

Ik kan geen vectra B in race stijl meer vinden op beurzen ofzo, of bij de modelwinkel. (en dan is het nog altijd minstens 30 euro)

Die andere post van de tellerstand van allemaal 1-tjes heeft wel een guiness book of records prijsje verdient :)

Terug
Naar boven