• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

leuke kilometerstand

Origineel gepost door Peter uit Soest

Origineel gepost door PAASHAAS

Onderweg zag ik vandaag deze tellerstand....toch maar ff een fototje van gemaakt...

Vond m wel grappig :

Ik was net terug van de schaalmodellenwinkel waar ik dit juweeltje kocht :

Die twee controlelampjes blijven bij mij ook branden tijdens het rijden.

Ik kan geen vectra B in race stijl meer vinden op beurzen ofzo, of bij de modelwinkel. (en dan is het nog altijd minstens 30 euro)

Die andere post van de tellerstand van allemaal 1-tjes heeft wel een guiness book of records prijsje verdient :)

ABS en Airbag lampje. Gewoon even laten resetten!!!

Als ABS lampje weer terug komt heb je dezelfde shit als mij... een chip van 1000 euro kapot.

eentje is idd van de Airbag....de andere is van de handrem, die had ik aangetrokken omdat ik even stil stond om die foto te maken :vertag:P

Wat betreft die rally modelletjes.....Op Marktplaats kom je er genoeg tegen, ook voor leuke prijsjes.....

O, dat van marktplaats is een goeie.

I know :vertag]

Ik verwarde op de foto het handremlampje met het motormanagement lampje.

Dat dacht ik al :P

Zo, leuke vrije week gehad.. maar ook pijn in het hart, weer een mijlpaal voor de vec....

13122007.jpg

21122007002.jpg

21122007003.jpg

03012008.jpg

05012008.jpg

Op naar de 300.000......

origineel gepost door Schuurmanneke

05012008.jpg

Op naar de 300.000......

Ooh... je hebt nog ff te gaan hoor. Die van mij staat op het moment op iets van 264.000..........................................waar blijven al die kilometers toch??

Peter

mijn omi net voor kerst naar 250000 gegaan ik zal hier is voorstel doen dat me meissie bij elke kilometer die ik rij 10 eurocent doneert en voor elke km voor boodschappen doen 20 eurocent ja jullie brengen mij op de goede weg:vertaghaha heb ik binnen dit jaar bij mijn omi a een jonge omi b met alle opties:D:D

vgr tonsr.

Wie heeft nou de hoogste km-stand hier? ben er erg benieuwd naar en kon niet een forum vinden van hoogste km stand

zo'n 11 maand terug kocht ik men vec met 27000 op de teller en nu al 46000:cry

een paar ritjes naar duitsland/belgie/italie:thumbup

maar het waren wel heerlijke km.:thumbup

origineel gepost door pepoe

Wie heeft nou de hoogste km-stand hier? ben er erg benieuwd naar en kon niet een forum vinden van hoogste km stand

Heb een paar weken geleden mijn F-Astra X18XE op G3 ingeruild met 326.000. Daarvoor had ik een A-Vectra 2.0 GT, deze verkocht met 321.000. Mijn nieuwe vec heeft pas 219.000 gelopen, dus ik kan nog even.....

kan gekker hoor.

heb hier nog een beetje onduidelijke foto met de teller iets hoger:

(alleen stiekem toch genomen door de bijrijder).

was overigens in NL

Photo-0056.jpg

Willem

Terug
Naar boven