• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

leuning achterbank astra f

Weet iemand waarvoor de 2 plastieke bevestigingspunten voor zijn, die je boven op je leuning van je achterbank vind.

Bij voorbaat dank,

das een goeie inderdaad, zou voor een OPEL kinderstoel kunnen zijn, ik heb het me ooit wel eens afgevraagd, maar daar ben ik maar mee gestopt..

Weet wel wat je bedoeld..

Bij mij zaten ze tussen de pootjes van de hoofd steunen..

Willem

das een goeie inderdaad, zou voor een OPEL kinderstoel kunnen zijn, ik heb het me ooit wel eens afgevraagd, maar daar ben ik maar mee gestopt..

Weet wel wat je bedoeld..

Bij mij zaten ze tussen de pootjes van de hoofd steunen..

Willem

Zou wel kunnen maken, maar ik weet niet hoe deze op het forum te zetten. Elke astra f heeft er 2 op de bovenkant van zijn rugleuning.

Zou wel kunnen maken, maar ik weet niet hoe deze op het forum te zetten. Elke astra f heeft er 2 op de bovenkant van zijn rugleuning.

@janus wrote:Zou wel kunnen maken, maar ik weet niet hoe deze op het forum te zetten. Elke astra f heeft er 2 op de bovenkant van zijn rugleuning.

Voor het maken fan foto's op dit forum:

viewtopic.php?f=78&t=139209

Groet, Rik ;)

@janus wrote:Zou wel kunnen maken, maar ik weet niet hoe deze op het forum te zetten. Elke astra f heeft er 2 op de bovenkant van zijn rugleuning.

Voor het maken fan foto's op dit forum:

viewtopic.php?f=78&t=139209

Groet, Rik ;)

Ik ben ook wel nieuwsgierig wat jullie bedoelen met die bevestigingspunten.

In mn Astra F GLS heb ik wel 3 laag in de rugleuning maar daaraan kun je de gordelspanners klikken waardoor ze niet los OP de bank liggen.

Die bedoelde je vast niet maar ik wilde dat toch even zeggen.......

Rik ;)

Ik ben ook wel nieuwsgierig wat jullie bedoelen met die bevestigingspunten.

In mn Astra F GLS heb ik wel 3 laag in de rugleuning maar daaraan kun je de gordelspanners klikken waardoor ze niet los OP de bank liggen.

Die bedoelde je vast niet maar ik wilde dat toch even zeggen.......

Rik ;)

Ze zitten aan de bovenkant van de leuning, en zijn zeker niet voor hoofdsteunen of gordels.

Ik heb zelf een origineel bagagenet, en dat zit ook niet hier op gemonteerd.

Ik heb de foto verstuurd naar Stefan.

Ben benieuwd.

Ze zitten aan de bovenkant van de leuning, en zijn zeker niet voor hoofdsteunen of gordels.

Ik heb zelf een origineel bagagenet, en dat zit ook niet hier op gemonteerd.

Ik heb de foto verstuurd naar Stefan.

Ben benieuwd.

deze zijn ervoor dat de bank als je hem platgooid helemaal egaal is vanaf kofferklep..

deze gleuven vallenover 2 haken die aan de onderkant van de bank horen te zitten.. kijk maar eens onder je bank en laat dan maar eens je leuning omvallen.. als het goed is (bij mij wel in 2 stations) vallen die dingen presies in elkaar en zo is de gehele laadruimte egaal recht!!

gr benno

deze zijn ervoor dat de bank als je hem platgooid helemaal egaal is vanaf kofferklep..

deze gleuven vallenover 2 haken die aan de onderkant van de bank horen te zitten.. kijk maar eens onder je bank en laat dan maar eens je leuning omvallen.. als het goed is (bij mij wel in 2 stations) vallen die dingen presies in elkaar en zo is de gehele laadruimte egaal recht!!

gr benno

Terug
Naar boven