• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Leverancier/webshop Collins Dumpvalve

Roger

Post weinig
Hallo,

Weet iemand een bedrijf, of liever een webshop, waar je dumpvalves van collins kan aanschaffen?

Alvast bedankt,

gr Roger

krijg je met zo'n collins geen storingsmeldingen zoals bij een open HKS :hmmz (omdat het twin piston is???)

ik zoek een webshop, geen botter. maar iig bedankt OPC driver

@DEEF. Als je je originele recirculatie klep in werking houdt, zou je geen storing moeten krijgen met een twin piston.....

Als je zonder twin piston kunt werken, dan zou ik persoonlijk voor kiezen.

Ik moet wel met twin piston DV werken omdat de motor anders niet stationair wil blijven draaien. ( C20NE Turbo )

Succes met de webshop ;)

Waarom ben je zo tegen Botter? Als je al weet waar je hem krijgen kan en het is goedkoper bestel je hem toch daar waar deze het goedkoopst is!?

Tenminste dat lijkt mij.......

Originally posted by tijgetje57

Waarom ben je zo tegen Botter? Als je al weet waar je hem krijgen kan en het is goedkoper bestel je hem toch daar waar deze het goedkoopst is!?

Tenminste dat lijkt mij.......

persoonlijk zou ik hem daar ook niet halen.

Mag iedereen toch zelf weten.

@Roger,

en een beetje op engelse ebay rond gekeken.

Daar staat veel spul voor nette prijzen te koop

*edit* alleen die van matt lewis..

Is wel een goeie gast, heb ook wel eens wat besteld bij hem.

Ik had wel een andere gevonden, maar die verkocht hem met courtenay slang. met aftak. Alleen die past niet bij een linkshandige versie.

Maar ik zal daar eens kijken corsaboy. bedankt!.

gr Roger

Nee hoeft niet. Als je het wel doet krijg je een harder afblaas geluid. Heeft verder geen invloed op je boost presure als de originele er nog in zit

Terug
Naar boven