• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

levering insignia

Update: mail gekregen van dealer.Wagen wordt in 3 weken geleverd.goed nieuws zou ik zo zeggen.Totale wachttijd is dan 17 weken.Foto's komen er zeker maar dan wel in de andere topic.groetjes

Dan is ie in ieder geval al in het land dus :) Ik heb zojuist van de leasemaatschappij vernomen dat mijn auto later geleverd wordt ivm productieproblemen. Nu mag ik wachten tot eind oktober in plaats van eind september :(

Dat is raar, de dealer zei juist het zelfde.Plus dat er veel mensen een witte wagen bestelde en het zolang duurde voor mijn insignia daar was.

Dan is ie in ieder geval al in het land dus :) Ik heb zojuist van de leasemaatschappij vernomen dat mijn auto later geleverd wordt ivm productieproblemen. Nu mag ik wachten tot eind oktober in plaats van eind september :(

@robinsoe wrote:Dan is ie in ieder geval al in het land dus :) Ik heb zojuist van de leasemaatschappij vernomen dat mijn auto later geleverd wordt ivm productieproblemen. Nu mag ik wachten tot eind oktober in plaats van eind september :(

Welke uitvoering heb je besteld en wanneer ?

Dat is raar, de dealer zei juist het zelfde.Plus dat er veel mensen een witte wagen bestelde en het zolang duurde voor mijn insignia daar was.

@RichyK wrote:

Het betreft hier de 1.4T Sports Tourer Cosmo met Exectutive pakket en leren bekleding. Half mei besteld, maar toen wist ik al dat het tot september ging duren omdat ze dan pas zouden beginnen met de productie van de 1.4 modellen.

Maarja, als je iets leuks in de bestelling hebt staan duurt het wachten per definitie te lang natuurlijk ;)

@robinsoe wrote:Dan is ie in ieder geval al in het land dus :) Ik heb zojuist van de leasemaatschappij vernomen dat mijn auto later geleverd wordt ivm productieproblemen. Nu mag ik wachten tot eind oktober in plaats van eind september :(

Inderdaad ja ! Bij mij is het hetzelfde verhaal, eind mei is er voor mij een 2.0CDTI 130pk start/stop BE besteld met de mededeling eind augustus rijden. Bleek achteraf helemaal niet te kunnen omdat de productie van deze modellen net als de 1.4T pas op 5 september begonnen is ! De mijne staat nu op levering bij de dealer op vrijdag 7 oktober en aflevering in de week daarna...

@RichyK wrote:

Het betreft hier de 1.4T Sports Tourer Cosmo met Exectutive pakket en leren bekleding. Half mei besteld, maar toen wist ik al dat het tot september ging duren omdat ze dan pas zouden beginnen met de productie van de 1.4 modellen.

Maarja, als je iets leuks in de bestelling hebt staan duurt het wachten per definitie te lang natuurlijk ;)

Inderdaad ja ! Bij mij is het hetzelfde verhaal, eind mei is er voor mij een 2.0CDTI 130pk start/stop BE besteld met de mededeling eind augustus rijden. Bleek achteraf helemaal niet te kunnen omdat de productie van deze modellen net als de 1.4T pas op 5 september begonnen is ! De mijne staat nu op levering bij de dealer op vrijdag 7 oktober en aflevering in de week daarna...

Persoonlijk zou ik die start/stop functie nooit nemen.Het is wel goed voor het milieu maar is het dat ook voor de wagen ???

Swat, proficiat allebei met jullie nieuwe aanwinst en veel rijplezier.

Nee, ik ook niet, maar nu is ie in de lease wel mooi 20% i.p.v. 25% bijtelling en zit er een knopje waarmee je de start/stop uit kunt zetten dussss.

Persoonlijk zou ik die start/stop functie nooit nemen.Het is wel goed voor het milieu maar is het dat ook voor de wagen ???

Swat, proficiat allebei met jullie nieuwe aanwinst en veel rijplezier.

Terug
Naar boven