• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Levertijd Astra K Sports Tourer

Ik hoop dat het folie is, ziet er niet uit vind ik.

Ik had het op het duitse forum ook al gezien, dacht toen even dat het een duitse uitvoering was die hier niet leverbaar is (dynamic)

Het is inderdaad folie, vanmiddag even langs de dealer gereden.... :D

We vreemd dat de ene auto het wel heeft en de andere weer niet, ook bij de dealer stonden er met en zonder deze folie.

Top, tnx voor het delen !

Ik werd al een beetje bang dat ik naast de al niet zo mooie chrome sierstrip onder de daklijn ook nog eens die lelijke dingen erbij zou krijgen :)

ik heb er nog maar 1 in het wild gezien. Maar die persoon had volgens de dealer besteld zodra het systeem dat toeliet. Die Matrix is wel echt een drama inderdaad. En de Duitse actie (1895 voor matrix, navi 900) heeft ook niet geholpen. Al vind ik dat nou niet een veel scherpere deal dan bij ons...

Ik heb de business+ besteld zonder matrix... wel met trekhaak en meer opties..., maar 1 jan 2017 is vroeg genoeg :)

Ik heb vanuit mijn werkgever ook een nieuwe wagen mogen uitzoeken. Na een aantal testritten is de keuze gevallen op de Opel Astra New 1.6 CDTI 81kW S/S Innovation Sports Tourer 5 deurs.

Daarbij de volgende opties:

Innovation+ pakket icm lederen bekleding "Siena II Jet Black"

Navi900 IntelliLink pakket

Winterpakket I (winterbanden zijn verplicht bij ons)

Metallic lak Deep Sky Blue

Lichtmetalen velgen 7,5 x 17" Multispaaks

IntelliLux adaptieve LED matrix verlichting

Bestuurdersstoel 8-voudig elektrisch verstelbaar en elektrisch inklapbare buitenspiegels met geheugenfunctie

Deelbare achterbank

Elektrisch bedienbaar schuif- en kanteldak

Vrachtrooster (accessoire)

Harde ladingmat (accessoire)

In de brief die ik begin mei dit jaar ontving, stond een verwachte leverdatum in de week van 12 oktober....

Vandaag uit pure nieuwsgierigheid (en ook wat ongeduld) maar eens gebeld met de dealer waar deze is besteld. Daar kreeg ik te horen dat er nog geen verwachte leverdatum afgegeven kon worden.. :shock:

Maar ik zie er bij mij in de regio steeds meer rijden, dus er is hoop :angel

Zag er vanmorgen 1 rijden op de a2 bij Amsterdam en vanmiddag 1 bij Dordrecht dus ze beginnen een beetje te komen.

Zal de dealer ook nog eens bellen of hij al een leverdatum heeft heb expres geen intellilux besteld dus zou onderhand wel bekend moeten zijn lijkt mij.

@Sportstourer-k wrote:Vandaag bericht gehad dat levering staat gepland voor 15 augustus.

Maand eerder dan gepland [WHITE SMILING FACE]

Is bij jou de status op My Opel al veranderd ??

Die van ons is op 11 mei veranderd naar ik ben besteld

@Sportstourer-k wrote:Ik heb geen idee, ik heb geen my opel ik neem aan dat je daar een nummer / code voor nodig hebt van de dealer ?

Kan idd zijn omdat ik Onstar erbij heb

Hier zei de dealer vorige week dat hij over 5 weken in productie genomen zou worden. Dan zou ik idd ook rond de 15de uitkomen op aflever periode(met 2 weken transport erbij geteld)

De 15de gaan we op vakantie met de auto( was toen bij bestelling geen probleem was makkelijk haalbaar)

Scheelt dat mocht t nodig zijn we een andere auto van iemand mogen lenen

@Sportstourer-k wrote:Ik heb geen idee, ik heb geen my opel ik neem aan dat je daar een nummer / code voor nodig hebt van de dealer ?

Nee, je gaat gewoon naar myopel en maakt daar een account aan.

Dat is alles.

@Andre_Ede wrote:@Sportstourer-k wrote:Ik heb geen idee, ik heb geen my opel ik neem aan dat je daar een nummer / code voor nodig hebt van de dealer ?

Nee, je gaat gewoon naar myopel en maakt daar een account aan.

Dat is alles.

Ik had een link gekregen van Opel voor Onstar aan te melden en als ik daarmee inlog bij My Opel zie ik dat hij besteld is zo kan ik mijn auto volgen

@Puppy2 wrote:Ik had een link gekregen van Opel voor Onstar aan te melden en als ik daarmee inlog bij My Opel zie ik dat hij besteld is zo kan ik mijn auto volgen

ik heb zo'n link nog niet gekregen, maar als je die eventuele link al activeert, gaat dan je 12 maanden OnStar niet al meteen in?

PS, ik moet een chassisnummer of kenteken invoeren om me aan te kunnen melden bij MyOpel...

Terug
Naar boven