• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Levertijd Astra K Sports Tourer

De auto tracker zou het al wel moeten doen op zich, staat los van je persoonlijke onstar abonnement. Maar wellicht moet je dealer wel weten hoe het allemaal werkt.

@Puppy2 wrote:Mocht onze auto dezE week nog binnen komen gaan ze hem wel voorrang geven zodat wij er gewoon mee op vakantie kunnen gaan.

Ik hoop voor je dat dit het geval zal zijn voor je, sterkte! :D

Via My Opel kon ik met het vin nummer de status bekijken. Mijn dealer zag op een gegeven moment dat de auto in Rotterdam stond te wachten op transport naar de dealer.

@Divers wrote:Kreeg net een status-update van mijn bestelling van 15 april. Gepland voor productie, blijkt 28 september te zijn. De dealer hoopt hem dan begin oktober te kunnen afleveren.

Het is te hopen dat die 200pk sneller gaat dan de hele bestelling ;) Maar we gaan dan ook de donkere periode weer in en dan hebben we hopelijk veel profijt van de IntelliLux....

Ach, altijd blijven lachen :thumb

Ja het gaat niet snel bij Opel, mijn Astra staat sinds 4 juli 2016 in productie.

Als ze er een maand over doen om een auto op te bouwen is dat wel erg lang.

Voordeel is wel dat de laatste update van de navi900 is geïnstalleerd (gebouwd na juni 2016) waarmee ook Android auto mogelijk is zodra het in Nederland beschikbaar komt.

Even een foto update met wat details.

0cfa4b06afbf439bf1d42ee07126f8f7.jpg

69131f6f771894aaf8851fa789307622.jpg

ea4b207f99d1c08d63b163fb75de9ca6.jpg

6c5458c97d2948c6d62c6cb3508c1b6a.jpg

4225eebe4c8ee1f16e8bfe1fe32c5bbb.jpg

def5916c9d1e2bb0901c152f36348da8.jpg

54e18224cda5d260c679e9721218aacb.jpg

Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

vind hem er in het wit erg mooi uitzien, dan valt die chromen strip aan de zijkant ook n et genoeg weg om mooi te zijn. Veel plezier met je auto! (tijd om de profielfoto te updaten ;-) )

Trouwens een leuk voorbeeld van alle controles die op een auto zitten. Als ik de verloop van 13 naar 7 polig in de trekhaak laat zitten gaat de bc echt uit zijn dak.

Detecteert wel een koppeling maar geen stroomverbruik.

Controleer remlichten aanhanger, controleer knipperlicht links aanhanger, etc.

Ah oke ... dat deed mijn mondeo inderdaad ook. Ik dacht dat hij iets van een melding gaf dat de stekker niet goed aangesloten zat ofzo.

@WS62 wrote:@Divers wrote:Kreeg net een status-update van mijn bestelling van 15 april. Gepland voor productie, blijkt 28 september te zijn. De dealer hoopt hem dan begin oktober te kunnen afleveren.

Het is te hopen dat die 200pk sneller gaat dan de hele bestelling ;) Maar we gaan dan ook de donkere periode weer in en dan hebben we hopelijk veel profijt van de IntelliLux....

Ach, altijd blijven lachen :thumb

Ja het gaat niet snel bij Opel, mijn Astra staat sinds 4 juli 2016 in productie.

Als ze er een maand over doen om een auto op te bouwen is dat wel erg lang.

Voordeel is wel dat de laatste update van de navi900 is geïnstalleerd (gebouwd na juni 2016) waarmee ook Android auto mogelijk is zodra het in Nederland beschikbaar komt.

Onze staat op productie in de week van 11 juli.

Volgens mij hebben ze bij de fabriek nu vakantie sluiting dus k hoop

Dat de onze gewoon al op het transport staat.

Ik had begrepen dat ze maar één dag per jaar dicht gaan momenteel, en verder 3x8 uur per dag werken momenteel. Dus er zou helemaal geen vakantiesluiting zijn in dir specifieke fabriek...

@Arokh wrote:Ik had begrepen dat ze maar één dag per jaar dicht gaan momenteel, en verder 3x8 uur per dag werken momenteel. Dus er zou helemaal geen vakantiesluiting zijn in dir specifieke fabriek...

Misschien omdat er zoveel bestellingen zijn dan

Een vraag voor de geen die de Astra al heeft:

- zijn de parkeer hulp voor en zeker achter ook bij jullie erg gevoelig? Heb regelmatig dat deze begint te piepen op een rechtstuk ook, heb al met de afstand instellingen lopen spelen.

Nee niet gevoelig maar wel dat hij al begint te piepen als je de motor nog maar net aan hebt staan. Volume is ook best hard.

Terug
Naar boven