• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Levertijd Astra K Sports Tourer

Ik ben qua mobiel een beetje een nurd.. Ik hen een Android mobiel. Dit wordt niet ondersteund maar er zit op de Astra die wij krijgen drie maanden WiFi hotspot..? En een Jaar Al-Star.

Heb ik hier met Android iets aan?

Met name het WiFi deel?

Ik vindt het wel een prijzige hobby..

ON-Star kost na eerste jaar al ong 100 euro... Ik ben particulier dus wat zou ik het gebruiken ik kan de Mac zelf ook vinden,;-)

Dan intresanter ook voor de meereizende Kids Is het Wife Hotspot gebeuren. Daar zijn geen prijzen van bekend... Heeft iemand een idee.

Mischien goedkoper een mobiel abonnement nemen?

Jaja ik ben er zo een met abonnementen voor de Kids en zelfs een only simkaart haha..

Dan betaal je bij aanschaf ook nog eens bijna 500 euro voor ON-Star.. enige handige vindt ik de SOS functie.. Maar deze werkt ook niet als je geen 100 euro per jaar betaald?

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Al star zijn schoenen, OnStar is van Opel.

Reken op elke service ongeveer 10€ per maand. Dus de Wifi (werkt als wifi, dus op laptop, tablet en smartphone) werkt onafhankelijk van type toestel. Daar KUN je dus iets aan hebben.

De service van plekken zoeken is voor weinigen een toegevoegde waarde denk ik.

Over de dekking: In Frankrijk is wel goede dekking, afhankelijk van de provider inderdaad. In Portugal is hele slechte dekking, en die zit er ook bij. Ik denk dat ze niet genoeg betalen voor goede provider, want het KAN wel. Maar misschien zou het te duur worden ofzo.

Vind het wel een naar verhaal worden, met het ene land wel en het andere niet (en ja, griekenland wel, maar wie rijdt daar nou zelf heen met de auto in vergelijking tot belgie?

De wifi mogelijkheid zou er wel degelijk in zitten voor wagens besteld in België (zoals die van mij),

maar in de brochure staat (nog) "lanceringsdatum in België en Luxemburg nog niet gekend".

Dat kan dus nog tegenvallen. Dit was hun exacte reactie:

"In antwoord op uw vraag kunnen wij u mededelen dat er momenteel geen zicht is op uitbreiding van de OnStar internet-dekking"

mail ze anders vooral ook even als Belgische klant!

Tja hoeveel gig datapakket zou het Hotspot Wi-Fi dan per maand hebben.

Vr gr Arnold

Voor de mensen met een jaar: Onbeperkt

Voor de mensen met drie maand: 3GB totaal, OF 3 maand, wat eerder op is.

Ik heb de Astra besteld in een tijd dat het onbeperkt was, krijg hem geleverd nu dat veranderd is naar 3 maanden [of 3GB].

Ben benieuwd of ik nog kwaad moet worden :vertag

@Vroomvroom wrote:De accu is met heel wat elektra spul onder de laadvloer vlak achter de achterzitting gemonteerd.

Met heel wat loze ruimte van 2cm hoog tussen de afdekking van de accu en de laadvloer. Daar ga ik mijn losse spul zoals bandenpomp, EHBO doos trekhaak etc. opbergen. (Maar dat wordt een ander Topic)

Vanaf de achterzijde gezien.

Hieronder ligt de accu.

Heb je dat schuim zelf gemaakt.. Of zit dit standaard? Gr Arnold

Ik heb er een thuiskomertje liggen en hou daarboven nog een ruimte over van 80 x 60 x 10. Ik wil daar eigenlijk nog wat ruimte zoeken om op.te vullen met een bak oid om de boel netjes weg te kunnen werken.

Via Tapatalk

Na onze klapband perikelen afgelopen zomervakantie in Frankrijk, heb ik direct bij thuiskomst een thuiskomertje besteld bij de dealer.

13879274_1160135644027471_8529977454355523552_n.jpg

De hele zijwang van de band was losgekomen [band was net 1 jaar oud, waarbij hij afgelopen winter in de stalling heeft gelegen]

13879320_1160135657360803_5987512617775746109_n.jpg

Zoals je kan zien helpt hier geen plak setje tegen :jerry

Wilde eigenlijk een volledige band maar omdat wij een Innovation model hebben besteld kon dit niet :hmmz ivm ruimte ??

Update: Nieuwe auto staat op de car terminal bij Rozenburg, als het een beetje meezit wordt hij deze week bij de dealer afgeleverd.

Levertijd zou daarmee op 22 weken komen

DSC_3917.JPG

@Astra_DLS wrote:Ben je hem op.gaan zoeken of woon je in de buurt?

Ziet er goed uit.

Via Tapatalk

Ik woon er vlakbij. (2 Km).

Hoorde dat hij op de terminal was aangekomen, alle sports tourers staan aan de buitenrand van de terminal.

Er stond nog een blauwe ST achter, dit was geen innovation dus was snel duidelijk welke ik moest fotograferen.

@Astra_DLS wrote:Innovation zag ik ook ja. Benzine of de 136 pk diesel?

Via Tapatalk

Benzine uitvoering.

Astra Sports tourer 1.4 turbo (150Pk) AT6 besteld in de Innovation uitvoering.

Extra opties:

- Intellilux Led matrix verlichting(T4L).

- Navi900 Intellilink pakket. (LP1D).

- Innovation introductie pakket (LP1H)

- Alarm installatie (UTT)

- Trekhaak afneembaar (VQ9).

- Ruimte besparend reserve wiel (SJQ)

Terug
Naar boven