• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Levertijd Astra K Sports Tourer

Inmiddels een telefoontje gehad van de dealer dat ze de auto inmiddels hebben ontvangen en dat ik hem vrijdag avond kan komen afhalen. Ruim een week eerder dan oorspronkelijk gepland. Dat is nog eens goed nieuws. :happy02:

Inmiddels een klein weekendje gereden in de nieuwe auto en hij rijdt echt heerlijk. Maar goed, als je vorige auto een ruim 20 jaar oude corvilla is met 3 ton op de teller kan je nauwelijks vergelijken. Wel even wennen met al de opties die er op zitten. Volgend weekend maar eens verder verdiepen in de mogelijkheden.

Foto's

[quote quote=18348233]Ook ik heb de bevestiging gekregen dat hij in de week van 2 Oktober in productie gaat
wpml_yahoo.gif

[/quote]
Dat was vanmorgen nog eens fijn wakker worden. Mail in de mailbox met de opmerking dat de auto gebouwd is en nu alleen nog even door de kwaliteitscontrole hoeft. :applause02:

Top man :good:

Wel snel zeg, dat ze binnen 48 uur een hele auto in elkaar kunnen zetten. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit een week of 2 zou duren :applause01:

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum. Gisteren (10 oktober) heb ik bij de leasemaatschappij mijn nieuwe auto besteld.

Opel Astra 1.6 CDTI 100kW S/S Business Executive Sports Tourer
Stoffen/Morrocana (TASB)
Adaptieve Cruise Control (ZQ3)
Ruimtebesparend reservewiel (115/70 R16) (SJQ)
Deelbare achterbank (40/20/40) (WPG)
Elektrisch bedienbaar schuif- en kanteldak (CF5)
Afneembare trekhaak (VQ9)
Metallic lak: Rouge Brown
Flex Organizer pakket (AQ2)
Innovation+ pakket (LP1G)

De kleur is een nieuwe kleur heb ik begrepen. Ik heb hem nog niet zien rijden. Op een Opel Crossland zat deze kleur bij een dealer in de buurt. Die ben ik dus even bekijken. Ik vind het erg mooi.
Bijzondere naam voor de kleur: rouge brown, zeker voor een Duitse auto.

groet!

[quote quote=18348837]
Richard Kortland wrote:
Ook ik heb de bevestiging gekregen dat hij in de week van 2 Oktober in productie gaat
wpml_yahoo.gif

Dat was vanmorgen nog eens fijn wakker worden. Mail in de mailbox met de opmerking dat de auto gebouwd is en nu alleen nog even door de kwaliteitscontrole hoeft.
applause02.gif

[/quote]

Volgens My Opel wacht de auto nog altijd op transport. Maar vanmorgen werd Onstar geactiveerd en kon ik de locatie van de auto zien: bij de dealer. :happy02:
Ik ben vandaag dus gelijk even bij de dealer gaan kijken, wat een mooie chique kleur is dat Darkmoon Blue zeg. Ik ben er erg blij mee.
Nu alleen nog even een weekje wachten op het kenteken. De geplande levering week 44 lijkt dus 42 of begin 43 te gaan worden.

Hoe kan je de locatie van je auto zien Richard?
Bij mij wordt er via de website van Onstar om een pincode van de auto gevraagd... voor zover ik weet heb ik die niet.

Laat maar, kreeg ineens een helder moment :rolling:

Is je auto inmiddels geleverd of zijn ze nog bezig met rijklaarmaken ?

Morgen (24-10) mag ik hem gaan halen. Komt mooi uit, want dat is ook de datum die we weken geleden al afgesproken hebben om de oude auto in te leveren (apk verloopt einde van deze week).
Al met al heb ik de auto toch een week eerder dan oorspronkelijk gepland, en zelfs 4 weken eerder dan de datum die in de loop van de tijd genoemd wordt.

Dat is een mooi vooruitzicht.

Zet hem vooral ook even in de zon om de nieuwe kleur te bewonderen. Zit echt een heel mooi metallic effect in al zeg ik het zelf. Nadeel is wel dat dan eigenlijk de zon moet schijnen en je je auto ook een beetje schoon dient te houden.

Veel plezier alvast en fijne kilometers.

@Ik ben de Sjaak

Ik heb vandaag gehoord dat ik ook vrijdag 3 november mn auto mag ophalen :yahoo:

Ik moet alleen wel helemaal naar Den Haag...100km vanaf mn woonplaats. Kijk nu al uit naar de terugrit :smiley-car:

@Richard, hoe zijn je eerste km’s bevallen?

[quote quote=18349367]@ik ben de sjaak

Ik heb vandaag gehoord dat ik ook vrijdag 3 november mn auto mag ophalen
wpml_yahoo.gif

Ik moet alleen wel helemaal naar Den Haag…100km vanaf mn woonplaats. Kijk nu al uit naar de terugrit
smileys-car.gif

@richard, hoe zijn je eerste km’s bevallen?

[/quote]
Fijn vooruitzicht :good-job:

Ik kom uit een Peugeot 307 van bijna 14 jaar oud en 252k KM op de teller, dus dan gaat iedere nieuwe auto wel bevallen. De Astra dus ook. Ik ben toch wel positief verrast door het pit dat er in het 1.0 blokje zit. Met de kleur Darkmoon Blue voor het eerst bij daglicht ben ik ook nog erg tevreden, helaas alleen nog weinig zon gehad om de Metallic kleur goed te zien. Met de verwarming ben ik nog een beetje zoekende, het is tot nu toe nog te fris of juist veel te warm. In de 307 kon ik de temperatuur op een halve graad nauwkeurig instellen.

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier. Ook een besteld via Broekhuis, privet lease.

Maar hij staat nu via my Opel op dat ie in de week van 7 mei in productie gaat. Hij gaat niet verder. De dealer zegt dat hij deze week moet komen. Iemand nog meer ervaring met deze soort gelijke acties? Iemand die ook een auto geleverd krijgt rond deze tijd?

voor de geïnteresseerde:

1.0 online edition

edition + pakket

navi

Zwart

Bedankt alvast!

Groet René

Vandaag is de auto geleverd :good:

Een tip voor de mensen die ook een geleverd krijgen. Neem my Opel met een dikke korrel zout en bel gewoon je dealer.

Terug
Naar boven