• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

lexmaul inlaat

hallo mensen ik heb een lexmaul inlaat voor een c2.0xe gekocht.

met gasklephuis en injectors nu is de vraag kan ik deze er gewoon op schroeven of zijn er nog wat andere veranderingen die ik moet maken. de motor ligt in een e kadett. en is de pakking van van een originele inlaat goed ?(wel een nieuwe natuurlijk)

groeten eddy

kan zijn dat je originele dynamo en steun nu niet passen. en slang van de rembekrachtiger.

en misschien nog wat kleine dingen.

niet zo heel moeilijk allemaal.

Groet'n Peter

kan zijn dat je originele dynamo en steun nu niet passen. en slang van de rembekrachtiger.

en misschien nog wat kleine dingen.

niet zo heel moeilijk allemaal.

Groet'n Peter

orginele pakking kun je gebruiken.

Heb je een M2.5 of een M2.8 motor? (met DIS)

bij de 2.5 kun je hem er zo op schroeven bij de 2.8 moet je de dynamosteun aan gaan passen.

voor de rest zou het allemaal zo moeten lukken;)

voor de stappenmotor moet je trouwens wel ff een ander plekkie zoeken, want die gaat niet meer op de orginele plek komen

orginele pakking kun je gebruiken.

Heb je een M2.5 of een M2.8 motor? (met DIS)

bij de 2.5 kun je hem er zo op schroeven bij de 2.8 moet je de dynamosteun aan gaan passen.

voor de rest zou het allemaal zo moeten lukken;)

voor de stappenmotor moet je trouwens wel ff een ander plekkie zoeken, want die gaat niet meer op de orginele plek komen

heb ff gekeken vandaag maar ik heb geen dis dus wel een rotorkap.

ga het inlaat spruitstuk ga ik eerst nog spuiten en schoonmaken en dan zal ik hier een verbouw topic aan toevoegen fotos van de dett waar ie inkomt staan bij het kadett gedeelte

al vast bedankt voor de voorinformatie..

groeten eddy

heb ff gekeken vandaag maar ik heb geen dis dus wel een rotorkap.

ga het inlaat spruitstuk ga ik eerst nog spuiten en schoonmaken en dan zal ik hier een verbouw topic aan toevoegen fotos van de dett waar ie inkomt staan bij het kadett gedeelte

al vast bedankt voor de voorinformatie..

groeten eddy

Let wel even op de injector nummers en de BrandstofDrukRegelaar.

Persoonlijk zou ik de rail met BDR en Injectors van je originele motor overnemen zodat je weet dat die goed zijn.

Let wel even op de injector nummers en de BrandstofDrukRegelaar.

Persoonlijk zou ik de rail met BDR en Injectors van je originele motor overnemen zodat je weet dat die goed zijn.

Terug
Naar boven