• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lexus look achterlichten opruiming (65,-)

ja nu wel gelukt, via bankgiro, maar zal wel pas verstuurd worden zodra hun dat geld zien.. dat E-banking oid van hun ondersteunt geen rabobank :(

ja nu wel gelukt, via bankgiro, maar zal wel pas verstuurd worden zodra hun dat geld zien.. dat E-banking oid van hun ondersteunt geen rabobank :(

ohhhhhhh heb ik weer, ben ik vergeten mn bestelnummer erbij te zetten hahaha :jerry

moest me wel registreren daar (heb via hun eigen site besteld) met echte naam enzo, zullen ze die vergelijking met de naam van mn bankrekening genoeg vinden? :P

ohhhhhhh heb ik weer, ben ik vergeten mn bestelnummer erbij te zetten hahaha :jerry

moest me wel registreren daar (heb via hun eigen site besteld) met echte naam enzo, zullen ze die vergelijking met de naam van mn bankrekening genoeg vinden? :P

vind wel dat even gezegd mag worden dat ze echt een super service hebben, ik had gisteravond gemaild of ze de andere orders even konden annuleren en of de laatste wel kon blijven staan(was niet helemaal goed gegaan van mijn kant), kreeg netjes een mailtje terug vanmorgen dat ze het hebben geannuleerd en de laatste op de betaling wacht.

ik terug gemaild dat het geld onderweg was zou vandaag aan moeten komen op hun rekening. 5 min later weer een mailtje dat ze het toevallig net hadden ontvangen, en ik eind van de dag een mailtje zou krijgen van UPS met mijn track&trace nummer.

10 minuten later kreeg ik dat mailtje alweer.

vind wel dat even gezegd mag worden dat ze echt een super service hebben, ik had gisteravond gemaild of ze de andere orders even konden annuleren en of de laatste wel kon blijven staan(was niet helemaal goed gegaan van mijn kant), kreeg netjes een mailtje terug vanmorgen dat ze het hebben geannuleerd en de laatste op de betaling wacht.

ik terug gemaild dat het geld onderweg was zou vandaag aan moeten komen op hun rekening. 5 min later weer een mailtje dat ze het toevallig net hadden ontvangen, en ik eind van de dag een mailtje zou krijgen van UPS met mijn track&trace nummer.

10 minuten later kreeg ik dat mailtje alweer.

Terug
Naar boven