• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lezen wie houdt er van en wat?

Lezen = hersendodend en oersaai, je hebt er ook niets aan. Het speelt zich allemaal in je hoofd af.

Nee, ik lees dus niet :jerry

Lezen = hersendodend en oersaai, je hebt er ook niets aan. Het speelt zich allemaal in je hoofd af.

Hahahaa. :D Duidelijk!

Ik lees en heb gelezen; zo'n beetje alle science fictions/fantasy/actie van Jack Vance, Feist, Robert Jordan, stephen king, robert ludlum, dan brown, typische bekende dramas als de millennium trio, davinci code, de zwerm, lord of the rings, Baantjer, turks fruit, noem maar op.. Nog velen van dat soort.. Als het maar geen dokterromannetjes zijn lees ik het eigenlijk wel even uit.

Als kind veel boeken, over alle auto en motor modellen door de tijd heen, gelezen. Maar de meeste auto's van na 1995 vind ik echt geen ruk meer aan, dus lees dat niet meer. Handboeken heb ik ook stapels van maar lees ik als ze nodig zijn. Tijdschriften over oldtimers lees ik ook graag. Dingen als de chroom en vlammen zijn ook geweldig.

De playboy fotoos kan je gewoon gratis op internet bekijken dus die hoef je echt niet te lezen.

Hahahaa. :D Duidelijk!

Ik lees en heb gelezen; zo'n beetje alle science fictions/fantasy/actie van Jack Vance, Feist, Robert Jordan, stephen king, robert ludlum, dan brown, typische bekende dramas als de millennium trio, davinci code, de zwerm, lord of the rings, Baantjer, turks fruit, noem maar op.. Nog velen van dat soort.. Als het maar geen dokterromannetjes zijn lees ik het eigenlijk wel even uit.

Als kind veel boeken, over alle auto en motor modellen door de tijd heen, gelezen. Maar de meeste auto's van na 1995 vind ik echt geen ruk meer aan, dus lees dat niet meer. Handboeken heb ik ook stapels van maar lees ik als ze nodig zijn. Tijdschriften over oldtimers lees ik ook graag. Dingen als de chroom en vlammen zijn ook geweldig.

De playboy fotoos kan je gewoon gratis op internet bekijken dus die hoef je echt niet te lezen.

@nova.... wrote:Passie, Foxy, tuningboeken.. en op het werk Metro, of de Spits of de Pers.........

En lees wel is de kranten op het net!

dacht dat er nog meer int rijtje horen

chick sixteen seventeen hahah

:jerry :jerry :jerry :jerry

@nova.... wrote:Passie, Foxy, tuningboeken.. en op het werk Metro, of de Spits of de Pers.........

@DarkNL08 wrote:Hahaha :p beetje nuanceren.. ik vind het oersaai ;)

Ik lees ook vooral foto's en dumpert/geenstijl comments

Een foto lezen ?

En tekst kijken zeker :kewlpics

@DarkNL08 wrote:Hahaha :p beetje nuanceren.. ik vind het oersaai ;)

Ik lees ook vooral foto's en dumpert/geenstijl comments

Een foto lezen ?

En tekst kijken zeker :kewlpics

@eddepet007 wrote:@nova.... wrote:Passie, Foxy, tuningboeken.. en op het werk Metro, of de Spits of de Pers.........

Ja die liggen ook op het werk in de in de loods in een kast 2 tassen vol.... enja er zijn er zat bij ons die ze lezen :jerry :jerry :jerry

@eddepet007 wrote:@nova.... wrote:Passie, Foxy, tuningboeken.. en op het werk Metro, of de Spits of de Pers.........

Ja die liggen ook op het werk in de in de loods in een kast 2 tassen vol.... enja er zijn er zat bij ons die ze lezen :jerry :jerry :jerry

hoe niet zo van boeken lezen, waneer ik de 2e zin begin ben ik de 1e zin al weer vergeten, dus aan het einde van het verhaal weet ik nog niet waar het over gaat, komt denk ik ook dat het mij geen ene sodemieter boeit ;)

maja heb wel respect voor mensen die soms van die enorm dikke boeken lezen.

heb eerder wel eens gelezen trouwens, 2 of 3 boeken haha.

zelfs opforums sla ik de grote lappen tekst over :P

hoe niet zo van boeken lezen, waneer ik de 2e zin begin ben ik de 1e zin al weer vergeten, dus aan het einde van het verhaal weet ik nog niet waar het over gaat, komt denk ik ook dat het mij geen ene sodemieter boeit ;)

maja heb wel respect voor mensen die soms van die enorm dikke boeken lezen.

heb eerder wel eens gelezen trouwens, 2 of 3 boeken haha.

zelfs opforums sla ik de grote lappen tekst over :P

Als kind wel aardig wat gelezen. Moest van school he. :jerry

Maar nu kan ik er niet voor gaat zitten. lukt gewoon niet.

Enige wat ik wel eens doe zijn wat collums lezen. Als ze maar niet te lang zijn.

En natuurlijk die van Jeremy Clarkson, James May en Richard Hammond. :D

Als kind wel aardig wat gelezen. Moest van school he. :jerry

Maar nu kan ik er niet voor gaat zitten. lukt gewoon niet.

Enige wat ik wel eens doe zijn wat collums lezen. Als ze maar niet te lang zijn.

En natuurlijk die van Jeremy Clarkson, James May en Richard Hammond. :D

Donald duck ja!! Lees ik ook graag!! :) Ik moet hem alleen wel steeds van mn pa jatten

:) Die hebben daar al abo op sinds hij klein was.

Donald duck ja!! Lees ik ook graag!! :) Ik moet hem alleen wel steeds van mn pa jatten

:) Die hebben daar al abo op sinds hij klein was.

Terug
Naar boven