• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Licht unit achter corsa b

Wat raden jullie dan aan voor reflector?

Ik ben zelf namelijk ook van plan om deze lampen te kopen het lijkt me wel verstandig om te weten waar ik het beste dan naar op zoek kan gaan.

Is een fietsreflector genoeg? Moet je er 2 hebben? Of zijn er ergens ook echte reflectie stickers te koop?

En dan nog waar moet je ze op plakken? Op je bumper, achterklep?

Insanity

Wat raden jullie dan aan voor reflector?

Ik ben zelf namelijk ook van plan om deze lampen te kopen het lijkt me wel verstandig om te weten waar ik het beste dan naar op zoek kan gaan.

Is een fietsreflector genoeg? Moet je er 2 hebben? Of zijn er ergens ook echte reflectie stickers te koop?

En dan nog waar moet je ze op plakken? Op je bumper, achterklep?

Insanity

Bij de automaterialen zaak heb je ze met plakstrips. In verschillende maten en vormpjes.

Bij de rdw keuring (apk en motorwijziging) heb ik ze snel op de klep geplakt.

Ik ben een achterbumper aan het maken met kentekenuitsparing, daar wil ik een setje reflectoren in verwerken zodat ik daar ook geen gezeur meer heb (rij nu zonder)

Bij de automaterialen zaak heb je ze met plakstrips. In verschillende maten en vormpjes.

Bij de rdw keuring (apk en motorwijziging) heb ik ze snel op de klep geplakt.

Ik ben een achterbumper aan het maken met kentekenuitsparing, daar wil ik een setje reflectoren in verwerken zodat ik daar ook geen gezeur meer heb (rij nu zonder)

Reflectors waar achterop maakt niet echt specifiek uit,

Zolang ze maar op gelijke hoogte zijn en natuurlijk goed zichtbaar.

Reflectors waar achterop maakt niet echt specifiek uit,

Zolang ze maar op gelijke hoogte zijn en natuurlijk goed zichtbaar.

Heb zojuist de kleur rood/smoke besteld (foto in eerdere post). 5 dagen levertijd.

Voor de keuring juiste keus. Heb niet zo een zin in dat ik straks word aangehouden of problemen bij me keuring heb.

Post wel een foto als ik ze daadwerkelijk heb gemonteerd.

Ze kleuren wel het zelfde op als de zwarte heb ik me laten vertellen.

Dus als Nick-C20XE een gaatje heeft in zijn drukke dag dan ben ik heel benieuwt naar de foto's ;)

Bedankt voor de info allemaal ;)

Heb zojuist de kleur rood/smoke besteld (foto in eerdere post). 5 dagen levertijd.

Voor de keuring juiste keus. Heb niet zo een zin in dat ik straks word aangehouden of problemen bij me keuring heb.

Post wel een foto als ik ze daadwerkelijk heb gemonteerd.

Ze kleuren wel het zelfde op als de zwarte heb ik me laten vertellen.

Dus als Nick-C20XE een gaatje heeft in zijn drukke dag dan ben ik heel benieuwt naar de foto's ;)

Bedankt voor de info allemaal ;)

[rquote=1839656&tid=140173&author=Fearless]Ik heb ze ook, van iemand hier ooit eens overgenomen.

Merk weet ik zo niet, de ledjes gaan niet zomaar stuk. Ze doen het prima

[/rquote]

Ben je me zo snel vergeten? :P:jerry

[rquote=1839656&tid=140173&author=Fearless]Ik heb ze ook, van iemand hier ooit eens overgenomen.

Merk weet ik zo niet, de ledjes gaan niet zomaar stuk. Ze doen het prima

[/rquote]

Ben je me zo snel vergeten? :P:jerry

Zo toch even tijd gehad om er wat fatsoenlijks van te maken, kwaliteit is niet het beste want het was donker en met mijn telefoon gemaakt, maar ik denk wel dat het een aardig idee geeft.

verlichting.jpg

Zo toch even tijd gehad om er wat fatsoenlijks van te maken, kwaliteit is niet het beste want het was donker en met mijn telefoon gemaakt, maar ik denk wel dat het een aardig idee geeft.

verlichting.jpg

Kijk hier heb ik wat aan! Top dankjewel.

Maar lijkt het zo of zit er tussen verlichting aan en remlichten niet zo gek veel verschil..?

Terug
Naar boven