• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

licht vliegwiel v6 m-tech/courteney krom geleverd??

Wie heeft er ervaringen met het vliegwiel van mtech op een 3.0 V6 met F25 bak?

Meen ooit gelezen te hebben dat de koppeling slipte door de chroomlaag die er op zit of iets dergelijks?

zie op ebay ook nog meerdere vliegwielen voor V6 maar is allemaal met chroomlaag.

Gaat die slippen met een 3.0 V6 met sportkoppeling en 243,2 pk?

@DarkNL08 wrote:volgens mij schudden de meeste autos wel als ze in de 2 rond de 1000 toeren hangen, en dan vooral als je wegtrekt?

Mijne gaat in 2 gewoon vloeiend vanaf 550toeren weg hoor (Vectra-B V6 handbak geheel origineel).

Willem

@DarkNL08 wrote:volgens mij schudden de meeste autos wel als ze in de 2 rond de 1000 toeren hangen, en dan vooral als je wegtrekt?

Mijne gaat in 2 gewoon vloeiend vanaf 550toeren weg hoor (Vectra-B V6 handbak geheel origineel).

Willem

Zou die chromelaag er af laten draaien. Stralen is gelijk zo grof, denk om je koppelingsplaat he....Zal wel weer glad slijten, maar je plaat dus ook iets.

Zou die chromelaag er af laten draaien. Stralen is gelijk zo grof, denk om je koppelingsplaat he....Zal wel weer glad slijten, maar je plaat dus ook iets.

heb ik ook aan gedacht maar liever laat ik hem zo ivm onbalans enzv.

Vraag me dus af of er meerdere mensen problemen mee hebben de leverancier zegt chroomlaag slijt er vanzelf vanaf geeft geen problemen.

Maar tja heb geen zin om het zooitje weer los te maken om het vliegwiel te vlakken omdat die slipt.

Geen mensen met v6 vliegwiel van mtech?

heb ik ook aan gedacht maar liever laat ik hem zo ivm onbalans enzv.

Vraag me dus af of er meerdere mensen problemen mee hebben de leverancier zegt chroomlaag slijt er vanzelf vanaf geeft geen problemen.

Maar tja heb geen zin om het zooitje weer los te maken om het vliegwiel te vlakken omdat die slipt.

Geen mensen met v6 vliegwiel van mtech?

Ik heb er 1 in Engeland gekocht! Zonder chroomlaag. Kostte me 300 incl verzenden.

Foto0217-1.jpg

Foto0218-1.jpg

Foto0219-1.jpg

[rquote=1909408&tid=145964&author=Trompie]Ik heb er 1 in Engeland gekocht! Zonder chroomlaag. Kostte me 300 incl verzenden.

Foto0217-1.jpg

Foto0218-1.jpg

Foto0219-1.jpg

[/rquote]

Dat is het het vliegwiel van rennsport.

ik heb ze bedrijfsmatig besteld bij de hoofdleverancier van mtech voor 204 inclusief verzenden :agent

Leverancier heeft mij verzekerd dat de problemen met slippende koppeling opgelost zijn.

We wachten af.

[rquote=1909408&tid=145964&author=Trompie]Ik heb er 1 in Engeland gekocht! Zonder chroomlaag. Kostte me 300 incl verzenden.

Foto0217-1.jpg

Foto0218-1.jpg

Foto0219-1.jpg

[/rquote]

Dat is het het vliegwiel van rennsport.

ik heb ze bedrijfsmatig besteld bij de hoofdleverancier van mtech voor 204 inclusief verzenden :agent

Leverancier heeft mij verzekerd dat de problemen met slippende koppeling opgelost zijn.

We wachten af.

[rquote=1909547&tid=145964&author=Trompie]wat een afzetter dan. Op inet vraagt ie 315 euro er voor.[/rquote]

inderdaad en prijs is wel exclusief btw maarja btw is weer aftrekbaar!

Hoe denk je trouwens dat mtech die dure banner betaald hier op de website?

moet toch ergens aan verdienen :-)

Terug
Naar boven