• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

licht vliegwiel v6 m-tech/courteney krom geleverd??

[rquote=1909547&tid=145964&author=Trompie]wat een afzetter dan. Op inet vraagt ie 315 euro er voor.[/rquote]

inderdaad en prijs is wel exclusief btw maarja btw is weer aftrekbaar!

Hoe denk je trouwens dat mtech die dure banner betaald hier op de website?

moet toch ergens aan verdienen :-)

Sommige mensen kunnen maar moeilijk verkroppen dat handel betekend dat er spullen duurder verkocht worden dan dat ze zijn ingekocht.

Sommige mensen kunnen maar moeilijk verkroppen dat handel betekend dat er spullen duurder verkocht worden dan dat ze zijn ingekocht.

Inderdaad ik begrijp dat ook niet altijd..

Ben absoluut geen 'Mtech-fanboy', en wellicht dat ze met sommige delen (te) duur zijn, maar uiteindelijk is niemand verplicht daar te kopen.

btw aftrekbaar ?? Mtech moet die 19% over die 315 weer afdragen, maar goed.

In het geval van het vliegwiel zou de marge zou voor M Tech 35% bedrragen.

Is geen exceptionele (hoge) marge lijkt me. Deze marge moet alles dekken, het is een bruto marge.

Inderdaad ik begrijp dat ook niet altijd..

Ben absoluut geen 'Mtech-fanboy', en wellicht dat ze met sommige delen (te) duur zijn, maar uiteindelijk is niemand verplicht daar te kopen.

btw aftrekbaar ?? Mtech moet die 19% over die 315 weer afdragen, maar goed.

In het geval van het vliegwiel zou de marge zou voor M Tech 35% bedrragen.

Is geen exceptionele (hoge) marge lijkt me. Deze marge moet alles dekken, het is een bruto marge.

Mja totdat ze zelf op die stoel zitten, dan is het klagen dat er niks te verdienen valt. :P Dat is echt zó Nederlands, en wat een beetje slimme handelaar doet....als iedereen korting wil dan drukt ie er in eerste instantie 10% extra op, betaal je je eigen korting zeg maar. Doen ze in Turkije ook, alles is daar 2x zo duur geprijsd als dat je het daadwerkelijk kan kopen als je even handje klap doet. Maar jij hebt een goed gevoel omdat je er de helft af hebt geluld, maar die turk heeft het spul nog 6x over de kop laten gaan :D

Mja totdat ze zelf op die stoel zitten, dan is het klagen dat er niks te verdienen valt. :P Dat is echt zó Nederlands, en wat een beetje slimme handelaar doet....als iedereen korting wil dan drukt ie er in eerste instantie 10% extra op, betaal je je eigen korting zeg maar. Doen ze in Turkije ook, alles is daar 2x zo duur geprijsd als dat je het daadwerkelijk kan kopen als je even handje klap doet. Maar jij hebt een goed gevoel omdat je er de helft af hebt geluld, maar die turk heeft het spul nog 6x over de kop laten gaan :D

Jullie hebben wel gelijk hoor! Ik moet eigenlijk nie zo zeuren! ;)

Ik heb ook weleens wat verkocht voor veel mer dan ingekocht! :angel

Jullie hebben wel gelijk hoor! Ik moet eigenlijk nie zo zeuren! ;)

Ik heb ook weleens wat verkocht voor veel mer dan ingekocht! :angel

Vliegwiel van Mtech is ook iets te dik, afdraaien van de chromelaag is al een goede om dit enigzins op te vallen.

Willem

Vliegwiel van Mtech is ook iets te dik, afdraaien van de chromelaag is al een goede om dit enigzins op te vallen.

Willem

toch raar dan, want een kennis van me heeft daar dus geen last van. gekietelde 3.0 met mtech vliegwiel icm. f25 bak..

toch raar dan, want een kennis van me heeft daar dus geen last van. gekietelde 3.0 met mtech vliegwiel icm. f25 bak..

wij hadden onvoldoede druk, slippende koppeling, en dat met een geknepen 2.5 V6.

je voelde ook de diafragma werking in het pedaal

Willem

wij hadden onvoldoede druk, slippende koppeling, en dat met een geknepen 2.5 V6.

Willem

[rquote=1912007&tid=145964&author=wim-v6]wij hadden onvoldoede druk, slippende koppeling, en dat met een geknepen 2.5 V6.

Willem[/rquote]

was dat niet icm. een f28 bak en zo'n pasplaat ertussen? of was dat iemand anders?

[rquote=1912007&tid=145964&author=wim-v6]wij hadden onvoldoede druk, slippende koppeling, en dat met een geknepen 2.5 V6.

Willem[/rquote]

was dat niet icm. een f28 bak en zo'n pasplaat ertussen? of was dat iemand anders?

Leverancier had toch Dietrich verzekerd dat de problemen met slippende koppeling opgelost waren?

Ik ga er dan ook vanuit dat er dan ook ooit problemen geweest zijn in het verleden. Mischien iets te dikke chroomlaag gehad.

Leverancier had toch Dietrich verzekerd dat de problemen met slippende koppeling opgelost waren?

Ik ga er dan ook vanuit dat er dan ook ooit problemen geweest zijn in het verleden. Mischien iets te dikke chroomlaag gehad.

Of er nu een pasplaat tussen zit of niet, maakt niks uit wat betreft de koppelings werking, gaat puur op montage ruimte koppelings plaat tussen drukgroep en vliegwiel.

Willem

Terug
Naar boven