• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

lichtknop demonteren

Peter Reedijk

Post weleens wat
Hallo allemaal,

Ik ben vanmorgen bezig geweest met de interieur verlichting van mijn corsa A.

Heb overal waar ik kon blauwe verlichting geplaatst.

Klokje kofferbak aanstekker kachel bediening dashboard kastje binnen verlichting.

Alleen nog niet achter de licht schakelaar.

Kan iemand mij vertellen hoe ik deze eraf krijg.

Ik heb de torks rondom al los maar hij zit volgens mij met nog een schroef vast.

Bij de kachel kon ik de knoppen er af wippen,maar deze zit zo vast dat ik denk dat hier een trukje voor is.

Iemand een idee hier.

En ik zou ook graag willen weten hoe ik mij km teller eruit kan krijgen volgens mij zit deze vast met een km teller kabel en heb dus te weinig ruimte om teller ver genoeg eruit te krijgen zodat ik deze kan los koppelen.

Zit dit miss net als bij de corsa b met een inkeping erin?

Dan kan je als je hem met een kleine platte schroevendraaier indrukken en zo loshalen.

Zit dit miss net als bij de corsa b met een inkeping erin?

Dan kan je als je hem met een kleine platte schroevendraaier indrukken en zo loshalen.

Ik zie niks en heb al met van alles zitten pielen word er echt gek van.Ben in staat om dat hele ding er af te brekenen een andere op de sloop te halen.

Ik zie niks en heb al met van alles zitten pielen word er echt gek van.Ben in staat om dat hele ding er af te brekenen een andere op de sloop te halen.

Terug
Naar boven