• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

lichtschakelaar

Overigens kwam ik er achter dat je grootlicht ook niet werkt als je niet handmatig je dimlicht hebt ingeschakeld. Flash-to-pass werkt wel (hendel naar je toe).

heb hier wel een opcom setje , pas gekocht nog niet uit getest , al wel op de laptop geinstalleerd , als je in de buurt komt van apeldoorn kun je altijd eens langs waaien en uit proberen [ wil hem dus niet kwijt voor alle duidelijkheid ] heb er alleen geen beschrijving van , bij als er iemand is die me daar aan kan helpen .....

@grootbuis27

bedankt voor je aanbod maar apeldoorn ligt niet echt naast de deur :thumb

wil er gewoon zelf 1 hebben dan kan ik een beetje rommelen zeg maar

@jos e wrote:@CAlberts

waar heb jij je opcom vandaan gehaald

wil er eigenlijk ook wel 1 maar ben een beetje bang iets bij een oplichter te kopen

Hij is niet van mij, maar van Tom (GTSPower).

Terug
Naar boven