• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Limewire is niet meer.

egje

Post weleens wat
Hallo,

sinds enige tijd is, op last van de rechter, Limewire van het net. Niet dat ik zo'n illegale downloader was, want haast al mijn CD's koop ik. Mijn uitgebreide verzameling is de stille getuige hiervan . Maar ik vond Limewire wèl altijd prettig om eens even een aantal nummer van een bepaalde artiest/CD te downloaden om eens te luisteren of je het aansprak of niet. Bij een positief reslutaat volgde dan de aanschaf.

Zo leidt dus het verbod op Limewire tot vermindering van de aankopen van CD's! (In mijn geval althans)

Nu is de vraag aan jullie: zijn er nog andere, betrouwbare programma's waarmee ik op handige wijze muziek kan downloaden? Ik ben een behoorlijke digibeet, dus niet al te ingewikkeld svp!

Och god... wat was er allemaal nog meer...

Ik houd me er niet eens meer mee bezig, die peer-to-peer rommel. Veel teveel rotzooi altijd, en veel te afhankelijk van 1 persoon voor je download...

Even diep nadenken....

Kazaa

Bearshare

Hotline

WinMX

E-Donkey/eMule

Soulseek

Shareaza

iMesh

Morpheus

Ik heb geen idee welke er nog actief zijn. Maar dan heb je in ieder geval iets om uit te proberen.

Och god... wat was er allemaal nog meer...

Ik houd me er niet eens meer mee bezig, die peer-to-peer rommel. Veel teveel rotzooi altijd, en veel te afhankelijk van 1 persoon voor je download...

Even diep nadenken....

Kazaa

Bearshare

Hotline

WinMX

E-Donkey/eMule

Soulseek

Shareaza

iMesh

Morpheus

Ik heb geen idee welke er nog actief zijn. Maar dan heb je in ieder geval iets om uit te proberen.

Dat is mooi, bedankt voor jullie snelle reactie. Hier kan ik wel een tijdje mee vooruit. :wors

Dat is mooi, bedankt voor jullie snelle reactie. Hier kan ik wel een tijdje mee vooruit. :wors

Serieus werkt het niet meer?

Haalde er veel vanaf, ging ook goed snel altijd. Alleen soms wat troep er tussen.

Doe nu veel albums via torrentsites...

Die artiesten verdienen toch al genoeg, dus die paar downloads meer of minder....

Serieus werkt het niet meer?

Haalde er veel vanaf, ging ook goed snel altijd. Alleen soms wat troep er tussen.

Doe nu veel albums via torrentsites...

Die artiesten verdienen toch al genoeg, dus die paar downloads meer of minder....

troep!

torrents of newsserver is beter.

Maar haal nu alles van 4usonly.biz

wat een heerlijke site is dat!:wors

troep!

torrents of newsserver is beter.

Maar haal nu alles van 4usonly.biz

wat een heerlijke site is dat!:wors

Ik heb jaren gedownload via torrent sites, maar ik doe dit nu sinds een jaar via nieuwsgroepen...... werelds. Kost me 6 euro per maand, maar de hoeveelheid muziek die verkrijgen is, is ongelofelijk.

Ja, is (semi) illegaal. trouwens voor eigen gebruik niet, dus ben ik stiekem toch legaal. Ik heb het jaren vol gehouden om elke week een cd te kopen, maar vind het gewoon duur, zeker als je de kostprijs vergelijkt met de uiteindelijke winkelprijs. :cry

Ik heb jaren gedownload via torrent sites, maar ik doe dit nu sinds een jaar via nieuwsgroepen...... werelds. Kost me 6 euro per maand, maar de hoeveelheid muziek die verkrijgen is, is ongelofelijk.

Ja, is (semi) illegaal. trouwens voor eigen gebruik niet, dus ben ik stiekem toch legaal. Ik heb het jaren vol gehouden om elke week een cd te kopen, maar vind het gewoon duur, zeker als je de kostprijs vergelijkt met de uiteindelijke winkelprijs. :cry

Limewire suckte ook HAAAAAARD. Nestelde zich onaangenaam diep in je systeem en was ook gewoon lomp...

Soulseek... Even wennen, maar het is klein (900Kb ofzo) en je vind er ALLES!! En het is geen site (waar allerlei ongewenste rommel vandaan komt) en het heeft een de-installer, dus je bent er eventueel binnen een seconde weer af...

Limewire suckte ook HAAAAAARD. Nestelde zich onaangenaam diep in je systeem en was ook gewoon lomp...

Soulseek... Even wennen, maar het is klein (900Kb ofzo) en je vind er ALLES!! En het is geen site (waar allerlei ongewenste rommel vandaan komt) en het heeft een de-installer, dus je bent er eventueel binnen een seconde weer af...

spotify

kun je niks downloaden maar wel bijna alle muziek beluisteren die ooit op cd is uitgekomen

werkt makkelijk

spotify

kun je niks downloaden maar wel bijna alle muziek beluisteren die ooit op cd is uitgekomen

werkt makkelijk

Terug
Naar boven