• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Limewire is niet meer.

Originally posted by louwe 16 klepper

origineel gepost door koenelsenaar

Frostwire.

is al lang geleden dat ik lime wire

of frost wire gebruikt heb

maar ik kreeg nog al wat virus aanvallen via die site,s

en aangezien ik ook geen echte downloader ben

heb ik het al een hele poos niet eens meer geprobeerd

ik zocht enkel af en toe wat oudere nr,s op

de bands die mij aanstaan koop ik toch het origineel wel van;)

Virussen komen vooral van non-mp3 bestanden. Alleen filteren op MP3 (en eventueel ogg en flac) en de rest links laten liggen want daar kunnen de scripts in verwerkt worden.

Ook alle bestanden die precies voldoen aan je zoekopdracht (dezelfde woorden en niets meer) zijn fakes als ook je bewust typefouten kunt maken waarbij de zoekopdrachten met dezelfde fout direct als onzin bestempelt jan worden.

Ik gebruik Frostwire voor de muziek en uTorrent via BTjunkie en Torrentz voor de films.

Originally posted by louwe 16 klepper

origineel gepost door koenelsenaar

Frostwire.

is al lang geleden dat ik lime wire

of frost wire gebruikt heb

maar ik kreeg nog al wat virus aanvallen via die site,s

en aangezien ik ook geen echte downloader ben

heb ik het al een hele poos niet eens meer geprobeerd

ik zocht enkel af en toe wat oudere nr,s op

de bands die mij aanstaan koop ik toch het origineel wel van;)

Virussen komen vooral van non-mp3 bestanden. Alleen filteren op MP3 (en eventueel ogg en flac) en de rest links laten liggen want daar kunnen de scripts in verwerkt worden.

Ook alle bestanden die precies voldoen aan je zoekopdracht (dezelfde woorden en niets meer) zijn fakes als ook je bewust typefouten kunt maken waarbij de zoekopdrachten met dezelfde fout direct als onzin bestempelt jan worden.

Ik gebruik Frostwire voor de muziek en uTorrent via BTjunkie en Torrentz voor de films.

Ik heb een tooltje dat de audio los kan weken van Youtube, heel vaak hebben artiesten clips online staan, vooral als ze in HD kwaliteit zijn kun je de audio perfect gebruiken. Werkt perfect als je een los nummertje wilt hebben voor als Mp3 in de auto ofzo. Hele albums eraf trekken is niet te doen.

Ik heb een tooltje dat de audio los kan weken van Youtube, heel vaak hebben artiesten clips online staan, vooral als ze in HD kwaliteit zijn kun je de audio perfect gebruiken. Werkt perfect als je een los nummertje wilt hebben voor als Mp3 in de auto ofzo. Hele albums eraf trekken is niet te doen.

origineel gepost door asconahobbyist

origineel gepost door GlennGSI

origineel gepost door EVD

troep!

torrents of newsserver is beter.

Maar haal nu alles van 4usonly.biz

wat een heerlijke site is dat!:wors

4usonly.biz is idd ideaal ! Hebk ook een hoop van afgehaald

heet nu alleen 9Ty.biz,werkt echt perfect.

EN als je zoals egje alleen wilt luisteren denk dan eens aan Youtube,daar staat ook nagenoeg alles op,ook veel in uitstekende geluidskwaliteit,als je dan een youtube to MP3 converter op je comp zet kan je gewoon alles ook meteen downloaden

alleen jammer dat op hun site staat:fy1 registratie voor nieuwe leden is momenteel gesloten

origineel gepost door asconahobbyist

origineel gepost door GlennGSI

origineel gepost door EVD

troep!

torrents of newsserver is beter.

Maar haal nu alles van 4usonly.biz

wat een heerlijke site is dat!:wors

4usonly.biz is idd ideaal ! Hebk ook een hoop van afgehaald

heet nu alleen 9Ty.biz,werkt echt perfect.

EN als je zoals egje alleen wilt luisteren denk dan eens aan Youtube,daar staat ook nagenoeg alles op,ook veel in uitstekende geluidskwaliteit,als je dan een youtube to MP3 converter op je comp zet kan je gewoon alles ook meteen downloaden

alleen jammer dat op hun site staat:fy1 registratie voor nieuwe leden is momenteel gesloten

origineel gepost door Astraman

Best wel spuit11, zag dat asconahobbyist hetzelfde had geschreven voor mij. Had ik nie gezien...:sleeping

origineel gepost door Astraman

Best wel spuit11, zag dat asconahobbyist hetzelfde had geschreven voor mij. Had ik nie gezien...:sleeping

Terug
Naar boven