• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

limewire

Astraaa

Post weinig
sinds kort krijg ik bij een zoekopdracht voor lime wire geen resultaten meer.

Heb de nieuwste versie geinstaleerd en firewall uitgeschakeld, maar dit meekt geen verschil.

Wie kan mij helpen?

Het kan zijn dat Limewire legaal is gegaan.... Probeer eens Frostwire, dit is een soort van Limewire pro maar dan zonder kosten.

Je moet goed op het formaat van het bestandje letten. Een muzieknummer is meestal groter dan 3mb uitgaande van 128kbit of groter, veel hits laten bestanden tot een paar 100k zien en dan kan je er vanuit gaan dat dat niet de bewuste inhoud heeft.

Ook als je iets gedownloaded hebt en je moet een DRM of codec ophalen gaat het bij mij direct weer de prullenbak in want dat ruikt bij mij als niet zuiver.

Maar ja, met de gemiddelde internetter is het tegenwoordig zo makkelijk om een virus op te lopen want die klikken overal op om bv. Jessica Alba naakt te zien.

Terug
Naar boven