• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lince Zafira A 2.2 uit 2001

Hey gaaf man je nieuwe velgen liggen eronder :thumb

Remschijven en blokken voor moet ik in de toekomst ook doen heb jij ze bij de stealer vandaan??

en niet onbelangrijk hoeveel was je er voor kwijt??

Gr,

Marco.

Vandaag een 2e hands knipperlicht schakelaar binnen gekregen. Schakelaar zelf had iets meer slijtage, dus mn huidige schakelaar heb ik overgezet;

06082011957.jpg

Deze 3 onderdelen heb ik van mn huidige schakelaar eraf gehaald en vervangen voor de "nieuwere"

06082011958.jpg

Alles inelkaar gezet en het ziet er goed uit.

Tevens ook ff foto gemaakt van de xenon overdag;

06082011959.jpg

Vandaag een 2e hands knipperlicht schakelaar binnen gekregen. Schakelaar zelf had iets meer slijtage, dus mn huidige schakelaar heb ik overgezet;

06082011957.jpg

Deze 3 onderdelen heb ik van mn huidige schakelaar eraf gehaald en vervangen voor de "nieuwere"

06082011958.jpg

Alles inelkaar gezet en het ziet er goed uit.

Tevens ook ff foto gemaakt van de xenon overdag;

06082011959.jpg

Nu ben ik echt zo goed als klaar, zowiezo heb ik het nu wel even gehad qua optische gedeelte buitenzijde.

Hier wat voor en na foto's

Voorzijde is eigenlijk niks aan veranderd, op 2 nieuwe mistlampen na.

07072011803.jpg

06082011959.jpg

Opel-Zafira-01.jpg

06082011960.jpg

07072011804.jpg

06082011961.jpg

Nu ben ik echt zo goed als klaar, zowiezo heb ik het nu wel even gehad qua optische gedeelte buitenzijde.

Hier wat voor en na foto's

Voorzijde is eigenlijk niks aan veranderd, op 2 nieuwe mistlampen na.

07072011803.jpg

06082011959.jpg

Opel-Zafira-01.jpg

06082011960.jpg

07072011804.jpg

06082011961.jpg

Vandaag met zn 4en in de auto gezeten.....bij een klein hobbeltje loopt mn rechterachterwiel aan :(

Uitrollen van de wielkasten gaat voor zover ik weet niet, dus denk de velgen iets afdraaien. Vindt ze nu, vooral de voorkant iets te ver naar buiten staan......zucht.

ET is 41 volgens mij....dus ET 43 van maken ofzo??

Vandaag met zn 4en in de auto gezeten.....bij een klein hobbeltje loopt mn rechterachterwiel aan :(

Uitrollen van de wielkasten gaat voor zover ik weet niet, dus denk de velgen iets afdraaien. Vindt ze nu, vooral de voorkant iets te ver naar buiten staan......zucht.

ET is 41 volgens mij....dus ET 43 van maken ofzo??

Vorige week nieuwe velgen gehaald, vandaag mn oude velgen weer tijdelijk erop gezet.

Nieuwe velgen zijn ET 41 en ik raak dus rechtsachter mn wielkast.

Aan de voorzijde vind ik ze zowiezo te ver uitsteken, dus de velgen worden afgedraaid, zo'n 3mm ongeveer.

Banden.jpg

Vorige week nieuwe velgen gehaald, vandaag mn oude velgen weer tijdelijk erop gezet.

Nieuwe velgen zijn ET 41 en ik raak dus rechtsachter mn wielkast.

Aan de voorzijde vind ik ze zowiezo te ver uitsteken, dus de velgen worden afgedraaid, zo'n 3mm ongeveer.

Banden.jpg

@ackuijt wrote:Heey, prima wagen. Ik heb zelf ook een A met een 2.2 het is echt een beest van een auto.

Net uit Frankrijk vandaag gekomen deze auto gaat gewoon vertikaal de berg op! :thumbup :thumbup

Lul niet zo raar Arie....... :jerry

@ackuijt wrote:Heey, prima wagen. Ik heb zelf ook een A met een 2.2 het is echt een beest van een auto.

Net uit Frankrijk vandaag gekomen deze auto gaat gewoon vertikaal de berg op! :thumbup :thumbup

Lul niet zo raar Arie....... :jerry

he lince dat van ja wiekasten he,is dat wel je wielkast of is dat het kuntstof aan de binnenkant van je achterbumper.

gr vectra vlammen

he lince dat van ja wiekasten he,is dat wel je wielkast of is dat het kuntstof aan de binnenkant van je achterbumper.

gr vectra vlammen

Binnenzijde zelf is metaal, kunststof zit er aan de buiten en onderkant omheen gevouwen.

Heb vandaag mijn velgen terug, ziet er nu dus zo uit:

09082011986.jpg

Er is 3 mm eraf gegaan, meer kon niet.

Qua verbruik zal het op jaarbasis zeker wel een paar druppeltjes benzine schelen :P

Binnenzijde zelf is metaal, kunststof zit er aan de buiten en onderkant omheen gevouwen.

Heb vandaag mijn velgen terug, ziet er nu dus zo uit:

09082011986.jpg

Er is 3 mm eraf gegaan, meer kon niet.

Qua verbruik zal het op jaarbasis zeker wel een paar druppeltjes benzine schelen :P

Vandaag mn winterbanden besteld. Nu is het geld toch echt op.....Maar als het goed is, heb ik op korte termijn geen grote uitgaven meer. Op de distributieketting vervangen na dan.

Terug
Naar boven