• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Logo achterklep verwijderen

ik ben een paar dagen terug op de sloop geweest en daar stond een tigra van 98 en daar zat een geplakt achter logo op !

ik weet niet van welk bouwjaar de jouwe is dominic ?

@Dominic wrote:ik dacht dat achterop juist geen pinnetjes zaten maar alleen voor op de motorkap..

zal binnenkort is de logo`s eraf gaan halen ;)

alleen wil ik wel zekerheid hebben dat er geen pinnetje op zitten :angel

De Tekst op de kont is plak, op de kunstof kap van de achterklep is met pinnetjes ;) *heb er zelf ooit een kap van een 1999 dicht geplamuurd en laten spuiten. vandaar ;)

@Dominic wrote:ik dacht dat achterop juist geen pinnetjes zaten maar alleen voor op de motorkap..

zal binnenkort is de logo`s eraf gaan halen ;)

alleen wil ik wel zekerheid hebben dat er geen pinnetje op zitten :angel

De Tekst op de kont is plak, op de kunstof kap van de achterklep is met pinnetjes ;) *heb er zelf ooit een kap van een 1999 dicht geplamuurd en laten spuiten. vandaar ;)

Logo zelf is met pinnetjes.

Beste methode is kunststoflassen ipv plamuren (ivm verzakkingen)

Mocht je dit goedkoop willen laten doen (wellicht icm ruitenwisser verwijderen), dan weet ik iemand die het goedkoop voor je kan dichtlassen (die doet het thuis in de avonduren tegen schappelijke prijzen :))

Logo zelf is met pinnetjes.

Beste methode is kunststoflassen ipv plamuren (ivm verzakkingen)

Mocht je dit goedkoop willen laten doen (wellicht icm ruitenwisser verwijderen), dan weet ik iemand die het goedkoop voor je kan dichtlassen (die doet het thuis in de avonduren tegen schappelijke prijzen :))

Ik heb nog een extra achterklep liggen voor je waar je eerst om vroeg, hoor maar niks van je..

PM eens even, weet ik waar ik aan toe ben :) .

Ik heb nog een extra achterklep liggen voor je waar je eerst om vroeg, hoor maar niks van je..

PM eens even, weet ik waar ik aan toe ben :) .

Terug
Naar boven