• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

look @ my VECTRA GTS

[rquote=1829163&tid=139481&author=Edvries][rquote=1829126&tid=139481&author=gts power]GTS staat voor: Grand Touring Special.[/rquote]

Touring ja.... voornamelijk gebruikt voor stations.. Dat hebben ze gedaan omdat na een GTS vaak toch een station komt, en terecht ook. :D

Die beschrijving geld overigens ook voor Grand en Special.. is eigenlijk voor de station bedacht...[/rquote]

en toch was de gts er eerder:hmmz:hmmz:jerry

Nette Vec hoor Kevin!! Mooie wielen ook, al vind ik de mijne mooierder :wub

De kleur van je auto is dan wel weer beter :D

Nette Vec hoor Kevin!! Mooie wielen ook, al vind ik de mijne mooierder :wub

De kleur van je auto is dan wel weer beter :D

[rquote=1829163&tid=139481&author=Edvries][rquote=1829126&tid=139481&author=gts power]GTS staat voor: Grand Touring Special.[/rquote]

Touring ja.... voornamelijk gebruikt voor stations.. Dat hebben ze gedaan omdat na een GTS vaak toch een station komt, en terecht ook. :D

Die beschrijving geld overigens ook voor Grand en Special.. is eigenlijk voor de station bedacht...[/rquote]

Wij GTS rijders kunnen het ook niet helpen dat jullie het met een waardeloze lettercombinatie moeten doen (SW)

Dus probeer aub onze combie niet te verlagen naar jullie station niveau:thumbdown

Eat That!!!!;)

Wij GTS rijders kunnen het ook niet helpen dat jullie het met een waardeloze lettercombinatie moeten doen (SW)

Dus probeer aub onze combie niet te verlagen naar jullie station niveau:thumbdown

Eat That!!!!;)

[rquote=1829577&tid=139481&author=OPC-lijntje]Nette Vec hoor Kevin!! Mooie wielen ook, al vind ik de mijne mooierder :wub

De kleur van je auto is dan wel weer beter :D[/rquote]

Dan ga ik toch ook voor de wielen van Kevin :P;)en trouwens ook voor de kleur:sleeping

[rquote=1829577&tid=139481&author=OPC-lijntje]Nette Vec hoor Kevin!! Mooie wielen ook, al vind ik de mijne mooierder :wub

De kleur van je auto is dan wel weer beter :D[/rquote]

Dan ga ik toch ook voor de wielen van Kevin :P;)en trouwens ook voor de kleur:sleeping

Terug
Naar boven