• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

losliggende stekkers bij int. filter.

lambo452

Post weleens wat
hallo..

ik was van de week mijn interieurfilter aan het vervangen en toen zag ik dat er 2 stekkers losliggen en een oogje.. zoals op de foto te zien..

waar is dit evt voor?

ben benieuwd.

gaat over een corsa b uit 1997 x1.4xe

Afb0150.jpg

Lijkt wel of het de stekkers voor de koplamphoogteverstellingsmotoren zijn inclusief massakabel (kabel met oogje). Ik vermoed dat een vorige eigenaar de koplampen heeft verwisseld en er nu koplampen inzitten zonder hoogteverstellingsmotoren. De kabel met het oogje zit normaliter op je minklem geschroefd.

koplamp verstelling zijn kleinere stekkers met 3 pinnen erin..

Zou zomaar zijknippers kunnen wezen.

Willem

ik zal van de week eens doormeten of deze indd van de knippers zijn. zou zo maar eens kunnen..

ik heb er geen namelijk. en dat oogstekkertje dan?? hoort dat er ook bij?

maar in ieder geval bedankt voor de reacties tot zover..

Terug
Naar boven