• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lot opel Manta's A en B te koop

@Koendettc: Je plaats is gereserveerd! Maar denk als je niet bij de eerste 10 zit het mooiste (speciaalste) zal weg zijn. :hmmz

want in belgië zijn het meestal 1.2 idd...

Greetz

@Koendettc: Je plaats is gereserveerd! Maar denk als je niet bij de eerste 10 zit het mooiste (speciaalste) zal weg zijn. :hmmz

Greetz

De hele advertentie geeft sterk het gevoel dat de goede man misschien niet zo heel lang meer van zn oude dag kan genieten. :(

1200 of niet.. Als de koets mooi is kan er elk blok in, toch? Voor de Nederlanders iig geen probleem.

Als ik van de manta's was, ging ik er zeker wel heen. die paar uur rijden.. En hij brengt hem nog naar je toe als je wil ook.

De hele advertentie geeft sterk het gevoel dat de goede man misschien niet zo heel lang meer van zn oude dag kan genieten. :(

1200 of niet.. Als de koets mooi is kan er elk blok in, toch? Voor de Nederlanders iig geen probleem.

Als ik van de manta's was, ging ik er zeker wel heen. die paar uur rijden.. En hij brengt hem nog naar je toe als je wil ook.

[rquote=1822582&tid=138883&author=red_maniac]@Koendettc: Je plaats is gereserveerd! Maar denk als je niet bij de eerste 10 zit het mooiste (speciaalste) zal weg zijn. :hmmz

Greetz[/rquote]

T gaat er niet om dat je de eerste bent.

T gaat die man natuurlijk om het hoogste bod op de auto of dat nu s'morgens of s'middags wordt gegeven.

Wel een ongelofelijk verhaal,iemand die er z'n levenswerk van heeft gemaakt om manta's te verzamelen.

K droom toch zo dat er een grijze A GTE tussen staat.

Of mischien wel een TE.

Nee dat zal wel niet,die zijn allemaal al opgesnort toch?

[rquote=1822582&tid=138883&author=red_maniac]@Koendettc: Je plaats is gereserveerd! Maar denk als je niet bij de eerste 10 zit het mooiste (speciaalste) zal weg zijn. :hmmz

Greetz[/rquote]

T gaat er niet om dat je de eerste bent.

T gaat die man natuurlijk om het hoogste bod op de auto of dat nu s'morgens of s'middags wordt gegeven.

Wel een ongelofelijk verhaal,iemand die er z'n levenswerk van heeft gemaakt om manta's te verzamelen.

K droom toch zo dat er een grijze A GTE tussen staat.

Of mischien wel een TE.

Nee dat zal wel niet,die zijn allemaal al opgesnort toch?

[rquote=1821853&tid=138883&author=Kermitkiller]zal vast wel wat leuks tussen zitten voor die jongens in,t zuiden het ritje is mij wat te ver :(

en vergeet dan natuurlijk niet veel :kewlpics:kewlpics:kewlpics te maken [/rquote]

Niet helemaal eerlijk pop,als het om een TE stand gaat weet je wel antwerpen te vinden.

Dan wel

Ondanks dat dat het zo ver weg is.

Voor jou dan.

Zelf ga ik gewoon op m'n stalen ros,richting antwerpen.

Nee geen goed idee.

Blijft toch 60 km

Op een fiets ga je dat niet redden,ja kan wel......

Nou ja goed we gaan is een kijkje nemen bij een hopelijk intressante verzameling

[rquote=1821853&tid=138883&author=Kermitkiller]zal vast wel wat leuks tussen zitten voor die jongens in,t zuiden het ritje is mij wat te ver :(

en vergeet dan natuurlijk niet veel :kewlpics:kewlpics:kewlpics te maken [/rquote]

Niet helemaal eerlijk pop,als het om een TE stand gaat weet je wel antwerpen te vinden.

Dan wel

Ondanks dat dat het zo ver weg is.

Voor jou dan.

Zelf ga ik gewoon op m'n stalen ros,richting antwerpen.

Nee geen goed idee.

Blijft toch 60 km

Op een fiets ga je dat niet redden,ja kan wel......

Nou ja goed we gaan is een kijkje nemen bij een hopelijk intressante verzameling

nou niet helemaal waar giel ben de laatste keer er ook niet bij geweest in antwerpen was me toen ook te ver maar goed voor iedereen die wel gaat veel plezier en succes :D

zou wel mooi zijn dat er iets aparts staat :thumbup

Terug
Naar boven