• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

LPG vuller senator A2

Goedendag, ik ga mij nog voorstellen. maar heb alvast een vraagje!

waar hebben jullie de lpg vuller uit het zicht weg gebouwd?

ik heb een 84'er A2, met le2 jetronic? heeft hier iemand een duidelijk bedrading schema van online staan met benaming van de onderdelen? dit ivm de injectoren afsluiten, en benzine gedeelte operationeel behouden.

bvd.

indien je een trekhaak hebt;

links daarvan zit vaak de contactdoos, en dan rechts ervan een beugeltje lassen voor het lpg vulpunt, om vervolgens in de bodem van de wagen naar binnen te komen, zo beschadig je verder geen carroserie delen.

IK heb hem er bij mij achter de kentekenplaat laten zetten ,was die monteur wel niet

blij mee maar toch is niks te laagen altijd beter dan 'n gat in je scherm.

Jan ;) ;)

@sjoerd, gaat prima werken.

Heb op mijn station een monza bumper, werkt prima.

18042011429.jpg

18042011421.jpg

18042011422.jpg

blijft een leuk ding wat jij daar heb christiaan :thumb

zeker met kids ideaal zo'n ringtank je behoud je ruimte in de achterkant

Dank je Jozef,

Momenteel staat hij ff stil ivm groot onderhoud.

Beide binnenschermen aan de voorzijde waren aan vervanging toe. En neem dan gelijk de rest van de dingen mee die ik nog wilde doen. Zoals stoelverwarming, startonderbreker, benz pomp verplaatsen, kabels in motorruim fatsoeneren, kachel maken dat hij ook koude lucht blaast, ander schakelmechanisme op de bak, en uitlaat vervangen.

Kortom beter alles in 1x dan iedere keer weer iets te moeten doen.

Terug
Naar boven