• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

lpg vulling achter tussenplaat

mantadevil

Post veel
zijn er mensen die hun lpg vulling achter de tussenplaat hebben

en dus de plaat gemonteerd hebben op een klapfront???

en zoja sluit dit nog mooi aan op de achterlichten en achterpaneel of ga je dan een kier krijgen

wilde hem achter me kentekenpalat doen ,maar heb een dikke bumper en ook een slechte rug dus erg laag bukken dan voor mij

daarom zocht ik andere oplossing

Op mijn manta zat de vuldop achter mijn kentekenplaat tussen de achterlichten.

Naar voren klappen, verloop er in draaien en tanken maar:thumbup

Op mijn manta zat de vuldop achter mijn kentekenplaat tussen de achterlichten.

Naar voren klappen, verloop er in draaien en tanken maar:thumbup

ja oke dat ken ik heb ook een klap plaat liggen ,maar wil eigenlijk weten of als ik de tussenplaat op dat klap plaat zet of deze dan niet te ver naar buiten gaat komen wordoor je kieren tussen achterplaat of achterlichten gaat krijgen

ja oke dat ken ik heb ook een klap plaat liggen ,maar wil eigenlijk weten of als ik de tussenplaat op dat klap plaat zet of deze dan niet te ver naar buiten gaat komen wordoor je kieren tussen achterplaat of achterlichten gaat krijgen

origineel gepost door mantadevil

Je kan toch een inkeping maken? Het is toch een rechte plaat.

origineel gepost door mantadevil

Je kan toch een inkeping maken? Het is toch een rechte plaat.

benz vul ik wel in de koffer maar goed hij is van 77 dus mag het

lpg gewoon achter kenkenplaat is mooie plek idd wel wat laag

benz vul ik wel in de koffer maar goed hij is van 77 dus mag het

lpg gewoon achter kenkenplaat is mooie plek idd wel wat laag

Originally posted by DevilraY

t is geen manta van 77 of vroeger zeker? dan mag je namelijk op je tank in je koffer vullen ;)

nee is van 85

daar komt jou lpg spul in

maar goed twijvel er ook over om hem te verkopen

Originally posted by DevilraY

t is geen manta van 77 of vroeger zeker? dan mag je namelijk op je tank in je koffer vullen ;)

nee is van 85

daar komt jou lpg spul in

maar goed twijvel er ook over om hem te verkopen

Terug
Naar boven