• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

LPG

Arjen

Post weleens wat
Vraag: ik wil in mijn Kadett E lpg hebben. Wat is beter, makkelijker en goedkoper; een 18S of 18i?

Alleen is een LPG met Carb niet als G3 te rijden, dus rete duur in de belasting.

Als je een injectie hebt, dan hij misschien nog wel op G3 rijden.

Alleen is een LPG met Carb niet als G3 te rijden, dus rete duur in de belasting.

Als je een injectie hebt, dan hij misschien nog wel op G3 rijden.

is een s een carbmotor? of monopoint?

Lijkt mij dat dat goedkoper is. ivbm geen injectoren in je spruitstuk maar een mengstukje op of onder je carb

is een s een carbmotor? of monopoint?

Lijkt mij dat dat goedkoper is. ivbm geen injectoren in je spruitstuk maar een mengstukje op of onder je carb

G3 geld alleen als het type auto er voor goedgekeurd is, dat is de kadett nooit geweest, dus dat haalt niet uit.

By the way, ze rijden bijde prima met een mengstuk erop, maakt niks uit, injectiemotoren kunnen ook met een mengstuk rijden.

heb hier een keer een Mondeo met LPG problemen (bj2000) omgebouwd van LPi naar mengstuk, t apparaat reed zuinger als dat ie ooit gedaan had, en kwam fluitend door de uitstootmetingen heen, daarvoor had ie er altijd moeite mee.

Willem

G3 geld alleen als het type auto er voor goedgekeurd is, dat is de kadett nooit geweest, dus dat haalt niet uit.

By the way, ze rijden bijde prima met een mengstuk erop, maakt niks uit, injectiemotoren kunnen ook met een mengstuk rijden.

heb hier een keer een Mondeo met LPG problemen (bj2000) omgebouwd van LPi naar mengstuk, t apparaat reed zuinger als dat ie ooit gedaan had, en kwam fluitend door de uitstootmetingen heen, daarvoor had ie er altijd moeite mee.

Willem

Terug
Naar boven