• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0!

Vanmiddag de Vectra opgepikt bij de garage, ze hebben 2 verse veertjes gemonteerd en als tegenprestatie heb ik wat euro's achtergelaten....

Anyway, de veertjes voelen aan de achterkant weer een stuk strakker aan! Hij staat nu mooi gelijk, misschien dat ze nog wel iets zullen na zakken,

DSC_0446_zpsaa6f34a9.jpg

DSC_0442_zpsb3f32fc3.jpg

DSC_0443_zpsf8abfa41.jpg

groetjes

@kimmiej666 wrote:In elk geval altijd fijner als het opgelost is :-)

Ligt idd weer beter op de weg dan..

En nu hop bezig met de spoiler he :jerry

Thanks, hahahaha, gaat goedkomen, eerst nog een retedruk pinksterweekend voor de boeg!

groetjes

Vanochtend de Vec bij de spuiter achtergelaten, 2 herstel puntjes en voor wat ander werk :)

DSC_0507_zpsf93064fc.jpg

zaterdag ochtend even oppikken!

grtz Lucas

@jraaf, Dat zou ook wel erg knap zijn, maandag lag ie op de achterbank toen ik het piccie nam! ;)

Vanochtend geen tijd gehad om even langs te rijden, dus zaterdag ochtend zie ik de vec pas weer, dan zal ie er spik en span bijstaan, de spoiler is dan ook gespoten. zodra het weer het toelaat, erop plakken die unit!!

groetjes

@kadettgte@freeler.nl wrote::wors :wors :wors Kan je geen webcammetje neer hangen :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz

:jerry :jerry

@jraaf, Dat zou ook wel erg knap zijn, maandag lag ie op de achterbank toen ik het piccie nam!

Het zou 'm zo mooi maken :wub :thumb

Groet jraaf

vanochtend de Vec opgehaald bij de spuiter! Skirts en achterbumperdeel netjes in kleur en 2 kleine schades op het achterscherm en voorscherm hersteld en gespoten

Echt superdik geworden, De Vec maakt een meer sportievere indruk nu alles zo in kleur is! Morgen even de Irmscher spoiler erop plakken!

IMG-20130601-WA0002_zps18ed8508.jpg

DSC_0550_zps47c3a987.jpg

DSC_0551_zps7747376c.jpg

DSC_0552_zpsbc94c6a4.jpg

DSC_0553_zps0c9bdf50.jpg

DSC_0549_zps78344dc9.jpg

DSC_0557_zpscc271dd3.jpg

groetjes

Mooi geworden Lucas!! Ik verblijf me alleen altijd verbazen over het kleur verschil van bumpers en zijkant. Snap niet dat je dat bij deze kleur altijd zo goed blijft zien.

Anyways, super nette Vec. Spoilertje erop en klaar!

Groet

Eric.

Thanks mensen!

Kleurverschil van de achter en voorbumper is idd bijna standaard bij het pannacotta kleurtje ! Zal naast het type kunststof van de bumpers ook wel met het parelmoer in de lak te maken hebben.

Groetjes

Vanavond begon het zonnetje lekker te schijnen, dus de Vec nog even voorzien van een was en poetsbeurtje, nog even het kit setje gecheckt die bij de spoiler zat, maar die was hopeloos uitgedroogd. Dus morgen even bij de bouwmarkt kijken voor een goede ruitenkit / spoilerkit en anders maandag even Womi technobond halen bij de automaterialen zaak.

DSC_0578_zpsa16e8264.jpg

DSC_0574_zps25630af3.jpg

DSC_0575_zpsf4cb96af.jpg

DSC_0576_zpsdb53682c.jpg

groetjes

Terug
Naar boven